• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • wassan
    Alexandraochlillal skrev 2012-10-15 22:09:02 följande:
    Tack!! Inte hunnit läsa igenom tråden ännu? Är ni gravida? Vilken vecka isf? :)

Ja vi är gravida hela högen ;) gravid i v.5
  • mytol
    Alexandraochlillal skrev 2012-10-15 22:09:02 följande:
    Tack!! Inte hunnit läsa igenom tråden ännu? Är ni gravida? Vilken vecka isf? :)

Jag är i vecka 6, 5+5 idag, enligt mig iaf. Enligt bm så är jag i vecka 6, 6+1 men jag tror mer på mitt.
  • Sömntutan

Alexandraochlillal: Japp jag är gravid i v.6. Dock inte helt säker exakt då min ÄL tydligen inte skedde när den skulle. Plussade på BIM+7 om man går efter appen jag har på telefonen. Men eftersom jag på fredagen tog ett test som var neg. och på måndagen fick ett plus, så antar jag att allt hade blivit förskjutet och jag egentligen plussade runt BIM. Men detta visar sig väl på RULet sen.

• mytol
    mytol skrev 2012-10-15 22:15:32 följande:
    Jag är i vecka 6, 5+5 idag, enligt mig iaf. Enligt bm så är jag i vecka 6, 6+1 men jag tror mer på mitt.

Vecka 7 ska de ju såklart stå att bm tror...
  • gorek86

Idag fick jag 2-3 veckor på clearblue :) Är i vecka 5 och det är första barnet. Världens bästa måndag ever Solig

• mamma 02
    Alexandraochlillal skrev 2012-10-15 22:03:14 följande:
    Prövar igen å gå med i tråden, inget svar från någon av er sist!

Uttag av p-stav 6sep äl 28 och bim 12-13 okt. Plussade 10 okt och är i V5 (4+3)
    Har en son på 2 :)

Idag kom illamåendet och spänningar i mage och galet ömma bröst!

ÄL 3/10 BIM 17/10
  • AlexandraViberg

Cindy: fika tycker jag är ok att skicka med, men lunch?? Lunch finns ju på skolan? Det betalas av alla som betalar skatt! När vi gick i skolan hade de speciell utflykts lunch, typ sallader eller om det fanns grill - så korv.

Aldrig hört att man ska skicka med lunch? Jag hade också reagerat, hormoner eller ej!

• Valborgs

Välkommen alexandralochlillal :)
    Som sagt, alla är gravida här, finns en länk i TS till en bf-lista du kan skriva upp dig på om du vill, där får du även lite koll på när andra har bf :)
    Jag är i vecka 6 nu (5+4 eller 5+5 beroende på vilken app/sida man kollar på :))

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~