• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Novasmamma02

God morgon på er. Hur har nu i det med bebisarna? Och vad tråkigt att Folk vill lämna. :( . Men välkomna alla nya :) Vaknar med ett svagt illamående och har svårt för mitt älskade morgon Kaffe. Har någon erfarenhet utav omeprazol eller andra mediciner mot magkatarr under graviditet?

• Madelen21

gomorron allihopa...
    här har illamåendet börjat komma... mådde så illa igår kväll men inte så jag spydde...
    känner idag å, d känns i halsen... ush å fy.. hade tänkt gå på öppna förskolan me mina barn idag men det skippar vi... är hemma å tar d lugnt ist...  v 6 idag :) 

• Novasmamma02
    Madelen21 skrev 2012-10-16 07:22:21 följande:
    gomorron allihopa... här har illamåendet börjat komma... mådde så illa igår kväll men inte så jag spydde... känner idag å, d känns i halsen... ush å fy.. hade tänkt gå på öppna förskolan me mina barn idag men det skippar vi... är hemma å tar d lugnt ist...  v 6 idag :) 

Usch då. Önskar din en fin dag utan kräkningar :)
  • Madelen21

tack :)
    här jag bor kan komma upp till 1 dm snö idag :)
    fast d stog att d va mest i norr.... så vi får se... ja bor i dalarna å uppe i idre hade d kommit en del snö. 

• Novasmamma02
    Madelen21 skrev 2012-10-16 07:35:03 följande:
    tack :) här jag bor kan komma upp till 1 dm snö idag :) fast d stog att d va mest i norr.... så vi får se... ja bor i dalarna å uppe i idre hade d kommit en del snö. 

Oj redan? Åh som jag längtar till jul. Veckorna går ju sååååå segt nu. Bor i Skaraborg så här kommer det ingen snö på länge Däremot skulle det bli 17 grader varmt på lördag.
  • cindy03

Tack tjejer för era inlägg. Jag trodde jag hade över reagerat. Pratade även med min man och han sa precis som niGlad.

Nu till mina grav-symtom usch kan inte äta för när jag äter mår jag fruktansvärt dåligt hela magen känns sjösjuk.
    Någon som har det så? och så fall vad är era knep?Glad 

• Madelen21

ja redan.. ja ja längtar å till jul, å efter ul som kommer bli i typ januari för oss :)
    ska ta å göra frukost åt barna här... dottern vill prompt på öppna förskolan... jag är däremot int så sugen... men va gör man int för barna :) 

• Önskan

Välkommen alla ny plussade!! Är i v 7 (6 +6).. 1:a barnet så här är det många frågor och tankar men ska på inskrivning på fred. Skulle ta en timme så jag antar det blir lite hur man lever, kost. Önskar att jag kunde få ett vul och höra lite hjärtljud- skulle lugna mig massor men det lär inte ske..

• Önskan

Förresten är det nån mer som har ett bångstyrigt hår?? Herre Gud va flygit och svår hanterligt det är.. Tips mottages gärna!!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~