• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Novasmamma02
    gorek86 skrev 2012-10-15 22:17:25 följande:
    Idag fick jag 2-3 veckor på clearblue :) Är i vecka 5 och det är första barnet. Världens bästa måndag ever

Haga. Jag fick också det i dag. Är också i vecka fem. Hoppade av glädje :)
  • Novasmamma02
    Novasmamma02 skrev 2012-10-16 08:13:33 följande:
    Haga. Jag fick också det i dag. Är också i vecka fem. Hoppade av glädje :)

Förresten så är det tisdag idag :)
  • Novasmamma02
    Madelen21 skrev 2012-10-16 08:05:05 följande:
    ja redan.. ja ja längtar å till jul, å efter ul som kommer bli i typ januari för oss :) ska ta å göra frukost åt barna här... dottern vill prompt på öppna förskolan... jag är däremot int så sugen... men va gör man int för barna :) 

Precis. Vad gör man inte? Själv ska jag lämna mitt på dagis. Tänkte att jag få inte skulle göra något förutom att titta på twillight och bli kär på nytt. Men då förstör ett tandläkarbesök .
  • Lino83

Hallå tjejer! Jag hoppar oxå in här, känner t.o.m igen en del namn från andra trådar :) Har precis läst igenom heeela tråden, pust! :) Jag är i v 4+5 enligt senaste mens, men borde eg vara på v 4+2 om man räknar när jag hade ÄL. Första barnet och vi har försökt i över två år! Fick tidigt mf i februari, så jag är lite extra nojig nu... Men försöker fokusera på att vara glad! :) har inga jobbiga symtom än, men hoppas nästan att det kommer snart så man verkligen känner att man är gravid ;) Idag ska jag ringa bm och boka tid :)

• Novasmamma02
    Önskan skrev 2012-10-16 08:12:42 följande:
    Förresten är det nån mer som har ett bångstyrigt hår?? Herre Gud va flygit och svår hanterligt det är.. Tips mottages gärna!!

Använd inte "silkes" schampo. :)
  • Novasmamma02
    Lino83 skrev 2012-10-16 08:20:28 följande:
    Hallå tjejer! Jag hoppar oxå in här, känner t.o.m igen en del namn från andra trådar :) Har precis läst igenom heeela tråden, pust! :) Jag är i v 4+5 enligt senaste mens, men borde eg vara på v 4+2 om man räknar när jag hade ÄL. Första barnet och vi har försökt i över två år! Fick tidigt mf i februari, så jag är lite extra nojig nu... Men försöker fokusera på att vara glad! :) har inga jobbiga symtom än, men hoppas nästan att det kommer snart så man verkligen känner att man är gravid ;) Idag ska jag ringa bm och boka tid :)

Grattis och välkommen hit :) har också ett mf i bagaget Så jag vet hur det känns. Dock är jag faktiskt inte orolig än. När har du bf ?
  • Valborgs

Grattis lino83 och välkommen hit :)
    Har inte heller några direkta symptom, önskar att det kommer snart så man känner att det är på riktigt :)

• Lino83

Novasmamma, runt den 21 juni. En eeevighet tills dess, men det är en bra tid på året tycker jag :) Valborgs, vi lär säkert ångra de orden... ;)

• Annafredrika

Vecka 7+1 idag, mår galet illa...tror faktiskt att det är tvillingar :D Om en vecka ska vi göra ul så då får vi se hur det ser ut. Bokade en resa igår, åker till Belek i Turkiet 1 vecka nästa torsdag. Ska bara ligga där vi vår pool och inte göra ett endaste dyft förutom att äta minst 1 gång i timmen, haha :D det är det enda som hjälper. Känner mig så svullen över magen, på samma sätt som när jag är magsjuk. Har inte gått upp i vikt, tvärtom så stod vågen på minus 2 kg igår, konstant ätande ligger nog bakom det. Nån som är barnvagnsgalning som jag och börjat fundera på vilken/vilka vagnar som skall inhandas?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~