• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg
    Sömntutan skrev 2013-01-25 16:08:32 följande:

Vet inte om det finns fler. Men jag tycker enbart att man känner sig lost och ignorerad i den gruppen. Har inte gått ett enda svar på mina inlägg där.
    Har aldrig ställt någon fråga där så det vet jag inget om, bara hittat bra info om färgning och sådana saker och tips om frakt och fakta om vagnar. :)
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Alicantina
    Natan skrev 2013-01-25 15:09:11 följande:
    Är det någon mer än jag som har sjukligt ont i huvudet? Har haft huvudvärk sen igår kväll och Alvedon hjälper inte! Jag har druckit vatten å det hjälper inte heller :(

Jag brukar inte ha ont i huvudet men har känt lite igår o idag samt vaknat vid 5 o varit pigg men så brukar det vara för mig när det är el. håller på att bli fullmåne. Flera tjejer på jobbet som oxå hade huvudvärk idag.
  • Stinsen
    Natan skrev 2013-01-25 15:09:11 följande:
    Är det någon mer än jag som har sjukligt ont i huvudet? Har haft huvudvärk sen igår kväll och Alvedon hjälper inte! Jag har druckit vatten å det hjälper inte heller :(
    Här har du en! Jag är däckad idag (igen) av huvudvärk :( Har haft så här sen vecka 18 ungefär.....helt värdelöst!
    Alvedon hjälper absolut inte,bara att sova/vila bort.Har dock inte kollat med BM om varför,men jag har lågt blodvärde så jag vet inte om det kanske är de....
  • Tessss

Ingen huvudvärk men däremot lock för ena örat (!) Säkert bara en förkylningsgrej men störigt att leva som i en bubbla i en VECKA, hoppas det släpper snart...

Gravid med första barnet! BF 24 juni 2013 ♥
  • Solrosen82
    Carrossk skrev 2013-01-25 13:03:23 följande:
    Solrosen: ja och som du nämnde har man 60 i blodvärdet (Hb) då måste man få blod helt enkelt. Men har man 60 eller under i ferritinin behöver man alltså äta järntabletter. Det är lätt att man missförstår det där :D.

Har bara varit med om att man pratar om hb, så därför blev jag så konfunderad
    Tessss skrev 2013-01-25 17:43:43 följande:
    Ingen huvudvärk men däremot lock för ena örat (!) Säkert bara en förkylningsgrej men störigt att leva som i en bubbla i en VECKA, hoppas det släpper snart...

Jag går också runt i en bubbla, hör mig själv andas och allt jag säger ekar i skallen, så irriterande!
  • MissMe83

Är helt galen i tradera just nu! Jösses vad mycket fint r är. Har budat hem massa fina kläder för inga pengar alls.
    Hur många plagg av varje storlek bör man ha? Typ hur många bidies med lång ärm vs kort ärm och byxor osv. Hur tänker ni?

• Madelen21

missme83: Ja hur mkt man behöver i varje storlek, ja svårt å säga... beror ju lite på hur barnet blir.. om det är ett  barn som kräks mkt eller så.. men jag har ganska mkt... har inte tänkt köpa så mkt i just 56... 50 har jag typ inga plagg för mina barn är alltid så stora.. å blir d ett mindre barn så shoppar jag väl då, eller andra släktingar :)

Här har den enorma tröttheten smygit sig på å jag har pratat me min bm idag och vi kom överens om att ja ska börja äta niferex 1 var 3 dag till å börja me å så ska vi kolla hb när ja ska dit vilket inte är fören 22 februari.. hon tyckte d kunde va bra att ha ätit det ett tag innan man kolla me hb.. ja ja vet inte nå... men ja gör som hon säger...

å niferex ska tydligen va mest skonsam mot magen om man jämför m andra järntabletter sa hon på apoteket..

• Solrosen82

Madelen: Jag ska också ta Niferex. Tänkte äta mer blodpudding också :) Trist att vara trött hela tiden.

• Madelen21

solrosen82: blodpudding kan ja inte äta.. ush... ja tar niferex var 3e dag till en början så får vi se :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~