• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Baby Lei
    Madebyday skrev 2013-01-30 16:12:15 följande:
    Finns det något sätt, att ta reda på könet, förutom via UL?

Det finns ju en massa "skojsätt" som kanske har 50% chans att visa rätt Flört
    Typ Kinesiska horoskopet, Baking Soda testet och hålla ringen i en kedja över magen osv..
    100% säkert är väl bara fostervattenprov, moderkaksprov eller "vänta på förlossningen taktiken" Glad  
  • Baby Lei
    ToTo10 skrev 2013-01-30 00:03:22 följande:

Va gulligt av dig! :) Vi vet tyvärr inget mer, tycker dock att jag läckt mer vatten än jag brukar igår och idag :/ vi har rul på måndag så vi hoppas på att få lite mera svar då! :)

Vilken jobbig tid ni går igenom. Hur mår du i allt dethär? Jag hoppas så att det blir ett fint resultat på måndag.
  • sofie och laura

By the Way till er alla gravida kvinnor här inne snälla se upp för influensan önskar inte ens d min värsta fiende det: jag avlider

• Solrosen82
    Sömntutan skrev 2013-01-29 23:28:03 följande:
    Jag får också väldiga sammandragningar vid orgasm. Kanske inte så mycket än, men det kär komma. Hade så under mina tidigare grav. och har helt klart känt av tendenser nu med. Här blir det inte sex så ofta heller. Men bättre nån gång än inget alls. Visst tycker man lite synd om sin andre hälft, men å andra sidan kan han ju ta Lena Handen till hjälp om det skulle krisa ;).

Ja Lena Handen funkar ju också. ;)

Nåt som jag funderar lite på är att det brukar kunna bli ännu mindre sex när bebis kommit och ett tag framöver. Därför får man väl passa på nu. ;)

Missme83: Halsbränna är bland de värsta gravidplågorna. Om jag inte tar omeprazol så kan jag knappt böja mig ner, kan inte dra upp benen när jag ligger på sida i sängen och kan inte äta fet mat, citrusfrukter osv. Hoppas tabletterna funkar för dig också! :)
  • Zora

Själv har jag mycket mindre sexlust nu jämfört med innan jag blev gravid

• ThereseJohansson

Hur mycket fosterrörelser har ni?? Ena dagen så lever han verkligen loppan och är knappt still nått för att sedan va lugnare och bara ge någon buff då och då i några dagar....hade gärna haft full rulle hela tiden :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~