• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • ThereseJohansson

Kan tillägga att jag går in i v24 på lördag....

• Madelen21

theresejohansson: Det är nog som med allt annat: väldigt olika från person till person... Jag går in i v 21 i morron å jag känner min mer lr mindre varje dag.. mestadels på kvällen men d har även börjat dagtid nu.
    Är du orolig så ring bm lr nåt. 

• ThereseJohansson

Känner han också varje dag, bara olika mycket ibland....inte speciellt orolig i och med att jag känner han varje dag....bara intressant att höra hur ni andra känner.....

• Madelen21

Ok ja jag känner min också fast olika mkt ibland mer ibland mindre.
    Väldigt olika. Känner hur magen blir spänd ibland på höger sida.. känner det just nu så ja tror den ligger där å bökar runt :) 

• Carrossk

Theresejohansson: känner bebisen dagligen men det är oftast när man sitter eller ligger. Så mer rörelser på kvällen helt enkelt. Går in i V.23 i morgon. Men börjat känna att det är mer kraft i sparkarna nu och att den lille reagerar på beröring och när man puffar på magen :).

• Solrosen82

Jag känner av bebis mycket varje dag nu. Det har mest varit sparkar i nedre delen av magen men nu ligger den och sparkar uppe också. :) Min moderkaka ligger i bakvägg så det är väl därför jag började känna sparkar tidigt och känner mkt nu...

• mrshope
    sofie och laura skrev 2013-01-30 16:28:47 följande:
    By the Way till er alla gravida kvinnor här inne snälla se upp för influensan önskar inte ens d min värsta fiende det: jag avlider
    Jag har tagit vaccination mot influensa, det råder de alla gravida till att göra i England. Hoppas du mår bättre snart!
  • Sagolina

Efter 30min promenad, 1½h gravidyoga, en kopp te med smörgås till känner jag hur spänd kroppen egentligen varit de senaste dagarna. Helt underbart att verkligen känna sig avslappnad!

• MissMe83

Therese: det är olika från dag till dag men känner honom varje dag. Oftast är det fullt ös på morgon och kväll. Mitt på dagen är det bara någon enstaka buff. Men även det kan variera olika dagar.

Sofie och Laura: grattis visst är det mysigt.

• Zora

Jag känner bebis varje dag nu (v 24) och igår såg jag för första gången sparkarna utanpå magen!!! Vissa dagar är den dock lugnare än andra dagar.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~