Kickilina skrev 2013-01-31 09:59:02 följande:
Mysigt!!! Gekås är ju aldrig fel!!! Jag känner inga "boa-känslor" ännu, det känns lite tråkigt. Hoppas det kommer lite senare. Med barn nr 2 kom de väldigt tidigt. Tror det berodde på att det är 4 år mellan 1:an och 2:an och längtade verkligen efter en liten. Nu känns det annorlunda. Även om 2:an snart är 2 så känns det som supernyss han hade strl 56...
Nä, vad tråkigt med Selma, det är ju fantastiskt vackert! Kan ni inte köra på det ändå?? En arbetskollega är ju inte så nära, eller? Amira känns väldigt likt både Amina och Ameli, svårt att hålla isär. Sara är fint! Men som du säger, väldigt vanligt (men det behöver ju inte vara fel?!)
Mina tankar kring förlossningen går verkligen upp och ner hela tiden. Ena stunden vill jag föda här och nu för att det är så coolt! Andra stunden funderar jag på vad jag gett mig in på (kanske beror på att på jobbet, då mammorna förstår att jag ska ha barn påpekar hur dum jag kan vara som försatt mig i den situationen de är i för tillfället...fastän jag ser och jobbar med det varje dag...)
Tack för tips!! Kom på 2 nya idag, Merielle och Cherine dom är arabiska fast jag ändrat stavningen dock inte svenska som jag vill. Svåårt det här, men det lutar nog åt Selma i alla fall känns bara så trist när jag trodde jag var ensam om detta namn i min närmsta krets, men kanske ska strunta i att han nyligen namngav sin dotter till det!