• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

Baby lei:
    ja precis skär lock.. fast gillar man inte mandelmassa kan man ta vaniljkräm :) så gjorde jag..

Slem semlor ja d låter väl jäkla gött :) 

• MissMe83

Baby lei: min bm är ledig idag så ringde direkt till kk. Dom tyckte jag skulle komma in å lyssna på bebis så jag kan känna mig lugn. Tycker det är jätte märkligt att jag inte kännt honom alls. Han har ju varit så aktiv från v 18 å nu helt plötsligt ingenting

• Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-02-01 11:17:49 följande:
    Baby lei: min bm är ledig idag så ringde direkt till kk. Dom tyckte jag skulle komma in å lyssna på bebis så jag kan känna mig lugn. Tycker det är jätte märkligt att jag inte kännt honom alls. Han har ju varit så aktiv från v 18 å nu helt plötsligt ingenting

Ja, usch vad läskigt. Skönt att du slipper vänta utan fick komma in direkt.
  • Baby Lei

Vecka 23 idag!
    Det går undan! Tänk..nu är det februari, så om man räknar framåt.. februari, mars, april, mitten på maj lär jag sluta jobba.. Om tre och en halv månad alltså! Känns helt sjukt. Men vad skönt det ska bli!

Jag älskar mitt jobb, men efter år av fullt fokus på det känns det fantastiskt att få leva det lilla livet ett tag. Hemma med mig min kille och mitt barn.Glad

• Sagolina
    Baby Lei skrev 2013-02-01 11:48:21 följande:
    Vecka 23 idag!
    Det går undan! Tänk..nu är det februari, så om man räknar framåt.. februari, mars, april, mitten på maj lär jag sluta jobba.. Om tre och en halv månad alltså! Känns helt sjukt. Men vad skönt det ska bli!

Jag älskar mitt jobb, men efter år av fullt fokus på det känns det fantastiskt att få leva det lilla livet ett tag. Hemma med mig min kille och mitt barn.Glad

Tycker också att tiden går såå snabbt nu mitt i allt! Ännu hela december släpade dagarna sig framåt, men sen januaris ankomst känns det som om tiden rusar fram! Kommer troligtvis bli mammaledig 10.5 ( i Finland blir du mammaledig från 30 dagar innan BF), så bara 3månader och 1vecka dit!
  • KarinF
    MissMe83 skrev 2013-02-01 12:12:42 följande:
    Baby lei: har inte ens fått anmäla mig än å har suttit här i 1 1/2 timme

Hoppas att det går bra och att du får komma in snart. Tror inte att det är nån fara, men jag förstår din oro. Jag har ju två i magen och känner dem i princip varje dag, men ibland det händer att det går ett dygn utan att jag känner någon av dem. Självklart blir man jätteorolig. Men så nästa dag är det full fart igen. Lycka till!!
  • Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-02-01 12:12:42 följande:
    Baby lei: har inte ens fått anmäla mig än å har suttit här i 1 1/2 timme

Åh, det var inte lika bra. Men det kommer gå bra! All lycka till dig nu.
  • Baby Lei

Jag hittade jättefina luftballonger jag blev sugen på att köpa till bebisrummet. Visst vore det fint med kanske tre stycke in olika storlek uppe i taket?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~