• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Kicklina: hade det härom kvällen när jag skulle sova, hjärtat flippade loss helt. Skit läskigt. Har inte hänt efter det, inte innan heller. Det ärobehaglugt men som sagt ofarligt

• Solrosen82
    Kickilina skrev 2013-01-31 21:04:45 följande:
    Så underbart! Grattis!

Här har de sura uppstötningarna gjort entré...suck...och med det även mina extraslag. Vet att de är ofarliga men tycker att det är grymt obehagligt ändå. Någon annan som har det jobbigt med extraslag?

Är det vanligt med extraslag när man är gravid? Har du provat omeprazol mot de sura uppstötningarna?

Sitter och ser Fråga Olle, det blir bara sjukare och sjukare ;)
  • sofie och laura
    Pernilla74 skrev 2013-01-31 11:05:11 följande:
    Jag har också åkt på nån form av kraftig förkyldning / influensa och märkt att bebisen varit väldigt mycket lugnare...har varit orolig jag med. Men nu börjar jag må liiite bättre och då känner jag genast mycket mer rörelser i magen igen ! Hoppas att det blir så för dig med.

Jag eller rättare sagt hela familjen åkte på den där jädrans influensan jag hade feber frossa förkylning mm men börjar må bättre men fick dessvärre foglossning från helvete.

Mitt hem som annars e på topp skick förfaller och det skiter jag fullständt i för denna foglossning tar kååååål på mig hela jävla baken o ryggen låser sig
    Laura 06, Leonardo 07, Alvin 10, Bf bebis i juni
  • mytol
    Madebyday skrev 2013-01-30 16:12:15 följande:
    Finns det något sätt, att ta reda på könet, förutom via UL?

Det finns ngt som används flitigt i USA. Heter ngt med gender. har sett att dom går å köpa på ebay. Man ska kissa i nån mugg tror jag å beroende på vilken färg det blir så är det kille eller tjej. Är lite småsugen på å köpa å testa bara för å se om de sen stämmer
  • mytol

Mitt urin doftar oxå lite speciellt. Har funderat över hormoner men oxå på vitaminerna som jag äter.

Tittade på den kinesiska kalendern och med sonen så stämde de, blev pojke. Denna gång så visar de på flicka...
    Har en liten känsla av att de kanske kan vara en tjeja....

• ThereseJohansson

Kickilina: har också extra slag och haft det till och från sedan v15...de kollade till och med upp de för att jag hade så mycket ett tag men de var ingen fara :)

• Pernilla74

Stackas dig Sofie och Laua ! Jag ha också haft hemsk foglossning unde mina två anda gaviditeter och vet hur jobbigt det är ! Jag har lite nu med men ha mer problem med en jobbig tyngdkänsla och sammandagningar så fort jag ska lyfta något eller ta i på något sätt.... Känner mig väldigt lat när jag måste vila ofta för att det inte ska bli för besvärligt och hela tiden be om hjälp när grejer ska lyftas..

• MissMe83

Solrosen: vi tittade åxå på fråga Olle igår. Satt bara å gapade! Pony play!!? Vad i....
    Ha ha otroligt vad folk hittar på

• Sömntutan
    AlexandraViberg skrev 2013-01-31 15:27:46 följande:
    Njaa? Bara att flytningarna luktar jäst och då trodde jag att jag fått tillbaka min bakteriella vaginos men förlossningsläkaren som var på besök på min fertilitetsklinik och som fick undersöka mig i v.13 sa att det inte var någon avvikande doft? Så man kanske ska lukta lite annorlunda som gravid? Jag tycker iallafall inte att det luktar gott! Haha :P
    Gud va skönt att det är fler som tycker att flytningarna luktar lite skumt. Jag blir dessutom tokig på mängderna.
    Äntligen! BF ~23 juni
  • Madelen21

sömntutan: Jag har också mkt flytningar och rikliga... ush slemmiga :/ äckel päckel.. håller på å bakar cupcake m mina barn här.. å samtidigt ska dom höra på eric saade :P

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~