• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • AlexandraViberg
    Zora skrev 2013-01-31 15:22:39 följande:
    Någon mer som märkt av att urinen luktar annorlunda? Inte för att jag brukar stoppa näsan i toa, men ibland känner man ju sånt ändå. Luktar liksom sött på nåt sätt, typ bröd eller nåt. Funderar vad det kan bero på?
    Njaa? Bara att flytningarna luktar jäst och då trodde jag att jag fått tillbaka min bakteriella vaginos men förlossningsläkaren som var på besök på min fertilitetsklinik och som fick undersöka mig i v.13 sa att det inte var någon avvikande doft? Så man kanske ska lukta lite annorlunda som gravid? Jag tycker iallafall inte att det luktar gott! Haha :P
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Zora
    AlexandraViberg skrev 2013-01-31 15:27:46 följande:
    Njaa? Bara att flytningarna luktar jäst och då trodde jag att jag fått tillbaka min bakteriella vaginos men förlossningsläkaren som var på besök på min fertilitetsklinik och som fick undersöka mig i v.13 sa att det inte var någon avvikande doft? Så man kanske ska lukta lite annorlunda som gravid? Jag tycker iallafall inte att det luktar gott! Haha :P

Ja, kanske hör till med avvikande dofter :)
  • MissMe83

Zora: trodde jag var den ende. Tom min man reagerar om han går på toa efter mig att det luktar skumt. Inte illa men knepigt. Kan inte riktigt beskriva doften men lite söt aktig är den nog

• Zora
    MissMe83 skrev 2013-01-31 16:07:55 följande:
    Zora: trodde jag var den ende. Tom min man reagerar om han går på toa efter mig att det luktar skumt. Inte illa men knepigt. Kan inte riktigt beskriva doften men lite söt aktig är den nog

Aha! Är inte bara jag alltså! Nä, är svårt att beskriva lukten exakt, men sötaktig är det närmsta jag kan komma.
  • Natan

Jag tycker också att urinen luktar märkligt! Sött luktar det helt klart. Undra vad det beror på?

• Sagolina

Har också märkt att urinet ändrat lukt! Sött och mycket starkare än normalt (trots att jag dricker mycket vatten)

• Friiidaaay

Hej på er tjejer! Kikar in här med & berättar att nu har även vi äntligen fått vara på RUL där vi fick se en sjövild sak som for hitodit :) Ville inte veta kön denna gång, men jag tror mig ha sett en snorre ;) Ska bli kul att se! BF 29/6 :) Grattis till alla andra fina resultat :)

• Madelen21

Friiidaaay:Härligt  att allt gick bra på ul, när hade du bf innan ul?
    Jag hade 17e juni men flyttat till 19e nu så jag är mer eller minre inställd på å fira midsommar på bb :/
    Min sambo har sagt åt mig å kläcka bäbis före 21a som är midsommarafton. Å om allt går som det ska och förlossningen går bra då åker jag nog hem dagen efter lika som me nr 2. Idag tog jag fram spjälsängen... Å  gissa vem som gick direkt å la sig där? Jo min minsta son :) Så vi får väl se nu om han kommer att sova där istället för i sin växa säng fram till bäbis kommer lr hur d blir :) han blev stentokig när ja tog ur han ur sängen :)

Har bakat muffins semlor idag. MIn brors tjej som tipsa om det å då fick ja ju lov å prova..Nu ska jag se på farmen å sen ska jag sova för jag är så himla trött!! 

• natlup

Mina flytningar å mitt kiss luktar starkare än vanligt.

Jag börjar bli så trött om dagarna. Fördelen är att jag e mammaledig å kan passa på att sova med min bebis. Annars vet ja inte hur jag hade orkat

• Kickilina
    Friiidaaay skrev 2013-01-31 19:21:46 följande:
    Hej på er tjejer! Kikar in här med & berättar att nu har även vi äntligen fått vara på RUL där vi fick se en sjövild sak som for hitodit :) Ville inte veta kön denna gång, men jag tror mig ha sett en snorre ;) Ska bli kul att se! BF 29/6 :) Grattis till alla andra fina resultat :)
    Så underbart! Grattis!

Här har de sura uppstötningarna gjort entré...suck...och med det även mina extraslag. Vet att de är ofarliga men tycker att det är grymt obehagligt ändå. Någon annan som har det jobbigt med extraslag?
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~