• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Ja så skönt. Efterssom jag räknas ha en riskgraviditet kommer jag hellre kolla för mycket än för lite.

• mytol
    MissMe83 skrev 2013-02-01 14:12:13 följande:
    Bebis mådde bra tack och lov! Han låg som en liten boll med benen in mot ryggen. Läkaren fnissa å sa att han är en liten akrobat. Gud vad jag är lättad nu!
    Dom är bra busiga!

Jag hade innan mitt rul känt min bebis mindre några dagar å hade 1 vecka innan ramlat så ja gick som på nålar inför ul:et.
    Men de var likadant där.
    Den låg med benen inåt å verkligen vägrade flytta på sig.
    Jag fick prova att lägga mig i alla möjliga olika ställningar för å se om den kunde tänka sig å lägga sig åt ett annat håll så att vi skulle kunna få en bild på ngt annat än ryggen men icke, totalvägra!
    Snurra jag mig å la mig på sidan så gjorde den det oxå. Så där fick jag bekräftat varför jag känt den mindre å efter det är jag inte lika orolig men de e klart, nån gång om dan vill ja gärna känna den. 
  • MissMe83

Mytol: du har en envis liten bebis i magen
    På mitt rul låg han som en fällkniv med knäna mot pannan och huvudet tryckt ner i bäckenet. Fick vandra runt hoppa lite å putta på honom en bra stund innan han behagade flytta sig så bm kunde mäta huvudet. Jag känner honom ofta trycka huvud å ben långt ner i bäckenet. Inte skönt för fem öre speciellt inte nu när han börjat bli så stor

• Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-02-01 14:12:13 följande:
    Bebis mådde bra tack och lov! Han låg som en liten boll med benen in mot ryggen. Läkaren fnissa å sa att han är en liten akrobat. Gud vad jag är lättad nu!

Vad skönt! Bra att du kollade så slapp du gå och vara orolig så länge!
  • Madelen21

Härligt nu har vi beställt vår syskonvagn :) Babyjogger city select :) får den nästa v :)

• Zora

Köpte ett skötbord igår. Hittade exakt det jag ville ha på Blocket!! Ett Tvättbjörne Classic som man ställer på badkaret. Jättefint skick, enda som saknades var dyna men det går ju att ordna. Nöjd Konstaterade att vi snart har alla "stora" grejer till bebis (saknas spjälsäng bara, tror jag)

• Madelen21

zora: skönt att ha allt ordnat. vi beställde syskonvagn idag allt annat stort har vi säng bilstolar och skötbord mm :) vi har ett väggskötbord från ikea som är bra :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~