• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Carrossk

Missme83: jag får så i händerna ibland. Finns inte så mycket att göra, mer än att inte sitta i samma ställning för länge t.ex.
    Vart värre längre in i graviditeten sist för min del, vätskan man samlade på sig var nog orsaken.

• Sagolina

MissMe: Var det så att du väntar första barnet?
    Väntar också första och har inte köpt hem något ännu. Bara några få klädesplagg. Nästa torsdag åkar vi iväg för att kolla lite på vagnar, men den kommer vi nog inte heller beställa före någon gång i mars tror jag. 
    Känner hur det kryper i kroppen av lust att få börja boa, men har bestämt mig för att hålla mig till v27 är över, sen får jag börja fixa:P  

• Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-02-01 19:39:04 följande:
    Är det bara vi som inte köpt ett smack? Lite kläder har vi köpt och en amningskudde för den är så bra å sova med. Men inget annat. Får ju panik när jag ser att alla här har köpt allt

Vi råkade ramla över en spjälsäng på auktion, så den köpte vi, men det är det enda vi har köpt. Den är levererad nu, så den står i vårt gästrum som ska bli barnrum sen. Jag känner mig inte det minsta stressad, det är ju länge kvar än. Det är klart att man vill hinna tvätta allt innan och sådär, men inte flera månader innan, då kommer jag ändå vilja tvätta om det så att det är fräscht. Men jag ska in och kolla på lagerplatsen dit min syrra tagit alla sina vagnar och bebiskläder om ett tag. Jag hoppas på att inte behöva köpa så mycket. Fast sen kommer vi ju säkert hitta fina saker vi vill köpa ändå, men hela grunden finns.
  • Baby Lei
    MissMe83 skrev 2013-02-01 22:19:23 följande:
    Åh dessa myrkryp!! Kryper i hela kroppen så fort jag ska lägga mig. Blir tokig! Någon mer än jag som har det problemet? Vad beror det på? Vad gör man åt det?

Jag har också haft restless legs några kvällar. Det är SÅ jobbigt! Tror också att det beror på att benen är lite svullna. Jag duschade benen i kallt vatten, det var jätteskönt och efter det kunde jag somna. Testa!
  • Kickilina

Solrosen, jo, det gör det! Skrubba på för att härda dem och gärna gå mycket utan bh så vårtorna skavs mot kläder. Ang mjölkuppsamlaren så använde jag dem också med första barnet och de gjorde så att mina sår läkte fort.

Miss mee, skönt att allt såg bra ut!!!

• MissMe83

Vad gäller mina myrkrypningar så sköljer jag med kallt vatten när dom är i benen, men känns inte så lockande när det är i hela kroppen :-/

Handlar en hel del kläder på tradera. Hur bra saker dom helst för inga pengar alls. Jag vägrar betala över hundralappen för kläder han kommer växa ur direkt

• Solrosen82
    Kickilina skrev 2013-02-02 09:03:40 följande:
    Solrosen, jo, det gör det! Skrubba på för att härda dem och gärna gå mycket utan bh så vårtorna skavs mot kläder. Ang mjölkuppsamlaren så använde jag dem också med första barnet och de gjorde så att mina sår läkte fort.

Miss mee, skönt att allt såg bra ut!!!

Fint! Då ska här skrubbas! ;)
  • Carrossk

Har inte köpt något till bebis än. Här shoppas det fortfarande till storebror :).
    Men ska iväg idag och titta på en syskonvagn som bekanta har till sina små. Får se om det är något vi kan tänka oss att sen beställa hem :).

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~