• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

Madebyday : Ush å fy...Krya på dig och hoppas du blir bättre snart.. Det är ingen hit å få magsjuka när man är gravid.. ja har haft d när ja vänta både nr 1 och 2.. fasar för å få nå sånt skit igen... sist ja va gravid hade ja d innan v 12 när man mådde nog illa endå.. 

• Madebyday

Madelen21:
    Nej, det är verkligen ingen hit. Trodde först att det berodde på gårdagens ansträngning med sonen i badhuset och sedan både pizza, godis å ostbågar till kvällen. Men eftersom jag fortfarande mår knas så tvivlar jag på den teorin :(
    Tack, jag ska försöka så gott jag kan, tack å lov är det bara "one-way"...

• mytol
    Kickilina skrev 2013-02-02 14:36:45 följande:
    Nagelborste (om man inte lider av ordentligt ömma pattar), annars funkar annan skrubborste. Det är inte fel att redan nu köra igång. Jag får panik utan bh! Det blir så tungt och hängigt Jag hade inte kunnat leva på 70-talet!

Havremjölka då? Det borde ju oxå härda brösten eller?
  • Tessss

Mademyday: jag har också varit sjuk idag (huvudvärk och spytt..) och jag åt också ostbågar igår - tjuven i dramat?

• LillStrumpan82

Oj vad det shoppas! Vi håller på och försöker bestämma oss för vagn och har klämt på varenda en som finns i Eskilstuna och Västerås. Vi trodde vi var helt säkra på Crescent Trike, men igår såg vi att Trille viper 2013 har fixat till fjädringen och gjort däcken svarta vilket var två av de sakerna som gjorde att vi valde bort Trille. Har någon av er valt Crescent eller Trille eller helt enkelt valt bort dom? Isf varför? Våra krav har hela tiden varit 3 eller 4 luftfyllda hjul, de främre svängbara. Så vi tror inte vi missat någon vagn. Det måste vara teleskophandtag då sambon är närmare 2 meter. Fy vilken djungel det är..

• ThereseJohansson

Vi kollade och provkörde Trille i butik men Tako Laret vagnen var mycket mer lättkörd så den blev det för oss :)

• Sagolina

LillStrumpan: Känner också att barnvagnsshoppandet är en riktig djungel! Har inte ens vågat ge mig ut i den ännu... På torsdagen skall vi första gången kolla på vagn, men gissar på att vi kommer gå från butiken ännu mera borttappade än vi nu känner oss:P Vi behöver också en vagn med rejält justerbart handtag, för att det skall passa mig (1,68m) och sambon (1,93cm). Sen måste den klara av våra hemska vägar vintertid (dåligt plogade...), vara tillräckligt stor och stabil, men ändå inte så tung att man inte orkar knuffa på den i lite högre snö...

Bläh, ser verkligen inte fram emot barnvagnsdjungeln, allt annat känns så mycket lättare att införskaffa än vagnen! 

• LillStrumpan82

Sagolina: Då letar ni efter samma som vi.. Jag är 1,64 och sambon 1,98 så teleskophandtag är ett måste. Vi har testat såna med knäled men när de är på högsta läget kommer sambon för nära vagnen. Vi bor utanför stan med grusvägar så vagnen måste vara stabil och terränggående. Först var vi jätteförtjusta i bugaboo donkey, men liggdelen är alldeles för långt ner för min sambo. Har ni kikat på några vagnar alls?

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~