• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • ThereseJohansson

Lillstrumpan82: den var inte jätte trög men Tako Laret var betydligt lättare och svängde bättre tycker vi....dock har Tako inte teleskåphandtag som ni är ute efter men handtaget gick att vinkla väldigt mycket...

• LillStrumpan82

ThereseJohansson: Problemet när det inte är teleskop är ju att man vinklar det uppåt istället och då kommer man närmare vagnen.. Vi har testat ett par olika, men sambon slår i knäna när han går :-/ Trodde aldrig det skulle vara så mycket att ta hänsyn till!

• Madebyday

Tessss: Ja, det måste vara ostbågsskruken som är boven i dramat :(
    Minns att jag blev såhär för ett tag sedan (då ej gravid) när jag tryckt i mig en hel färpackning med BJ glass :/
    Ska komma ihåg att inte onyttighets-moffa såhär igen :/

Lillstrumpan82:
    Vi har nästan samma problem, dock är vi ute efter syskonvagn och kan verkligen inte hitta den perfekta vagnen som jag vill ha. Den 19 feb ska bästa kompisen på RUL och efter det ska vi åka till Västerås, till BH och BP och kika på deras utbud. Vi bor i Eskilstuna...:)

• LillStrumpan82

Har kollat videorna på pyretosnäckan, de är bra! Madebyday: Vi bor också i Eskilstuna så vi har varit på babyproffsen och babysmart ett par gånger.. Gillade inte babyproffsen i västerås, tyckte de hade väldigt lite och så var de inte särskilt hjälpsamma. Barnens hus har ju crescent som vi varit sugna på så den tittade vi väldigt noga på

• Rosa fjäril

Längesedan jag skrev!!!! Men har läst att det är flera som bor i Västmanland eller strax utanför:)

• Sagolina

LillStrumpan: Nix, har inte kollat mera än att jag brukar titta lite när någon kommer förbigående med en barnvagn. Problemet är att vi bor i en småstad och måste åka i ungefär en timme med bil för att komma någonstans där det säljs barnvagnar. Då min sambo jobbar skift, jag jobbar 3dagar/v och vi renoverar badrummet har vi itne hittat tid att komma iväg tillsammans för att kolla på vagnar.
    Nu är båda ledigt på torsdagen, så då skall vi åka iväg och kolla vagnar, köpa mammaleggings åt mig (byxorna har börjat bli för spända:P), kanske shoppa lite åt lill*n samt titta på en barnsäng som min sambos mormor hade sparad från att hon fått sina barn. Heldag på barnavdelningarna med andra ord! Och så ett besök i en härlig simhall medan vi är i dess närhet:)

• Madebyday

Lillstrumpan82:
    Jag hittar inga videos på den sidan :/ Jag som trodde att BP i Västerås var större å bättre än BP hemma? :(

Madelen21:
    Nej, "på-längden-vagnar" är jag inte intresserad av :( Det passar inte vårt levnadssätt, "på-bredden" funkar bättre där vi bor, i ett litet samhälle utanför city.

• Madelen21

Madebyday: Okej, nej det är en djungel faktiskt. Hoppas ni hittar nåt som passar er.. Det är svårt faktiskt... jag ville ha en vagn där man kan ha båda barna emot sig/ den ena framåt.. men alternativen var få... Därför  blev d babyjogger city select.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~