• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • LillStrumpan82

Madebyday: Du måste välja webversionen, inte mobilanpassade för att få fram videorna De är längst ner på resp vagns sida. Jag har också tidigare hört att det ska vara bättre och med trevligare personal i Västerås men det tyckte inte jag!

• LillStrumpan82

Sagolina: Ok, då förstår jag Mammabyxor fick jag börja använda för många veckor sen, jag svällde över tidigt Nu har det dock stått lite still ett tag vilket jag är tacksam över! Började fundera på vart det skulle sluta!

• Sagolina

LillStrumpan: För mig är det tvärt om. Har stått helt stilla över magen (mäter varje måndag och måtten ändrade inte alls) fram till för två veckor sedan, då började det komma till lite. Imorgon går jag in i v23 och kan fortfarande använda mina vanliga byxor om jag står/går, men de spänner om jag sitter. Lever mest i strumpbyxor/leggings och klänningar, eftersom jag tycker det känns skönast!

• Zora

Oj! Jag har använt mammabyxor sen.. ja.. v 15 kanske? Blev bred över höfterna ganska omgående. Brukar också mäta magen (strax under naveln) och magomfånget har väl ökat typ 10 cm ha ha

• Madelen21

ser att ni diskuterar mamma kläder.. jag har använt dom sen jag plussade :)
    Varit hos min syster idag å fått massa kläder ( hon är ganska stor i storlek om man jämför me mig som är M) så jag fick massa leggings av henne å 3 jackor :) Perfekt.. Så nu tvättas de för fullt å så fick jag en gucci väska.. perfekt som bb väska :) Nu ska ja snart äta blomkålsgratäng  mmm gott.. 

• Pernilla74

Hej ! Såg att ni diskuterade mammakläder. När jag var i Stockholm för ett tag sen köpte jag flera fina och sköna överdelar / klänningar på Proud och ett par jättesköna treggings från boob. Det går att beställa från nätet också. Tror jag ska beställa fler sånna där brallor :))

• Happymom

Det bästa gravidplagget jag har är ett par gravidstrumpbyxor. Har flera leggings, men man känner sig inte lika fin i dom, tycker jag.

Kan inte använda mer än ett enda par gravidbyxor från mn förra graviditet. Min höfter är mycket bredare den här gången Så har fått köpa två par nya. Det ska nog räcka.

• AlexandraViberg

Gravid strumpbyxor är guld tycker jag med! Har många längre tröjor som går ner över halva låret och då är det finare med strumpbyxor än leggings tycker jag. Blir så mycket i samma tyg annars!

The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • LillStrumpan82

Var och kollade på trille igen och nu har vi bestämt oss för att det blir en crescent iaf Vi har blivit så förtjusta i trike exa som har lite schyssta, lackade chassin. Det blir röd eller orange. Hade hemskt gärna velat titta på båda men i Västerås finns bara den vanliga, svarta trike och här i Eskilstuna finns inte crescent alls :-/

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~