• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • natlup

Innan vi visste att vi skulle få ett syskon till lillan så hade vi tänkt å köpa en joolz till henne:) de e så snygga å så sköna att köra.

Den e lite högre än de andra vilket innebär att det e lättare å lyfta in å ur bebis. Å sen ser de ut bättre plus att när man sitter å fikar så blir vagnen som en stol ( asså den blir i höjd med bordet).

Sen vet jag att många älskar bugga. Båda de vagnarna har de kraven ni skrev :)

Ni som bor i Sthlm. Det e en jätte stor barnbasar i Södertälje den 24 feb. Finns massa å fynda. Både nytt å begagnat :)

• sofie och laura

Åååå den 24e feb då ska jag dit, vet du vart någonstans i Södertälje ???

Idag kände jag min dotters spark mot min hand för första gången, vilken upplevelse ð???

• sofie och laura

Madelen21: såg att fin syskonvagn är på språng hem ;0) kul vad roligt att pussla med ngt nytt!! Om 2 1/2 månad är min fina nitro hemma i mitt hus kan inte vänta längtar faktiskt !!!!

• Madelen21

sofie och laura: Japp det blev så :) Kände att vi inte orkade hålla på å vela nå..Så vi bestämde oss å fort gick det, fick mail igår om att den är på väg så kanske vi har den på Tisdag :)

• Solrosen82

Har legat i soffan hela dagen med magsjuka :( Bebis har vart igång för fullt, tror t.o.m att jag känt foten mot handen. :) Nu är det bara att vänta och se när dottern får magsjuka, sonen hade det i fredags.

• MissMe83

Solrosen: Ush krya på dig. Min man har också haft det hela dagen och jag mår rätt konstigt nu. Det går så hemskt mycket skit nu.

• Solrosen82
    MissMe83 skrev 2013-02-03 21:39:05 följande:
    Solrosen: Ush krya på dig. Min man har också haft det hela dagen och jag mår rätt konstigt nu. Det går så hemskt mycket skit nu.

Tack! Ja det är svårt att undvika det, speciellt när man har barn. Jag håller tummarna att du klarar dig :)
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~