• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hjärtat3

Haha, jag ser helt seriöst ut som Al Bundy när jag sitter i soffan med handen innanförbyxlinningen. Tungan ute Tycker det e så mysigt att känna min lilla tjej buffa och böka och sparka så jag kan inte låta bli! Hjärta

• AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-02-08 22:34:21 följande:
    Haha, jag ser helt seriöst ut som Al Bundy när jag sitter i soffan med handen innanförbyxlinningen. Tungan ute Tycker det e så mysigt att känna min lilla tjej buffa och böka och sparka så jag kan inte låta bli! Hjärta
    Hahaha ja jag sitter likadant och känner mig dum som brukar ge maken en blick när han har handen där och det är ändå sällan jämfört med mig! Men vi har ju något att skylla på iallafall ;D
    The greater the fight, the greater the victory! BF Juni 2013 | Dotter -07
  • Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2013-02-08 22:37:30 följande:
    Hahaha ja jag sitter likadant och känner mig dum som brukar ge maken en blick när han har handen där och det är ändå sällan jämfört med mig! Men vi har ju något att skylla på iallafall ;D
    Precis! Vad har karlar för bra anledning lixom? Skrattande 
    Igår bökade hon verkligen om så man kunde se det utanpå magen, o killen skrattade åt mig där jag satt och råstirrade på bullen utan att röra en fena på flera minuter.
  • AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-02-08 22:46:17 följande:
    Precis! Vad har karlar för bra anledning lixom? Skrattande 
    Igår bökade hon verkligen om så man kunde se det utanpå magen, o killen skrattade åt mig där jag satt och råstirrade på bullen utan att röra en fena på flera minuter.
    Hahaha och jag tar upp kameran som ett annat psyk och börjar filma så fort hon gör sina största rörelser!
    Fick riktigt bra igår där man ser magen gå upp och ner! :)

Nej de har ingen bra anledning alls, maken säger att det är varmt och skönt? :S
  • Hjärtat3
    AlexandraViberg skrev 2013-02-08 22:54:13 följande:
    Hahaha och jag tar upp kameran som ett annat psyk och börjar filma så fort hon gör sina största rörelser!
    Fick riktigt bra igår där man ser magen gå upp och ner! :)

Nej de har ingen bra anledning alls, maken säger att det är varmt och skönt? :S
    Hahahaha, det gjorde jag me igår! Låg där me mobilen o försökte filma, men då blev hon blyg. Måste se hysteriskt roligt ut för dom som ser det.
  • AlexandraViberg
    Hjärtat3 skrev 2013-02-08 22:58:18 följande:
    Hahahaha, det gjorde jag me igår! Låg där me mobilen o försökte filma, men då blev hon blyg. Måste se hysteriskt roligt ut för dom som ser det.
    Ja min är lite svår filmad ibland men plötsligt så är den med på noterna, är samma sak att hon kan hålla på och böka hur mycket som helst och sen sätter karln ett finger på magen och poff, helt stilla :P
  • Sagolina
    Solrosen82 skrev 2013-02-08 21:29:02 följande:
    Var på bodypump igår och fick anstränga mig flera ggr för att inte pysa ut gaser ;) Hade varit grymt pinsamt i en sal full med folk. Idag har jag grym träningsvärk i benen så jag känner mig som att jag är höggravid när jag vankar fram här hemma :)

Gravidyogan på onsdagen var också lite småjobbig pga. gaserna...  Och igår jobbade jag när jag var så supergasig, inte kul att stå och prata med kunder samtidigt som man känner gaserna som vill pysa ut:S

Nåja, idag blir det promenad, så att tarmarna rörs om lite, kanske det lättar på gasproblemet för en stund:) 
  • Solrosen82

Nä det måste vara väldigt jobbigt ;) Man vill ju inte göra nåt sånt framför kunderna. På ett träningspass är det säkert rätt vanligt att folk pyser när de rör mkt på sig.

Tänkte också ta mig ut på prommis idag, hoppas att solen tittar fram :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~