• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kroa

Menar du förlossningen när du skriver KK? Inte hört det förut ^^

• Kroa

Jahaja, man lär sig något nytt varje dag! Har bara hört att jag kan ringa bm, gyn, 1177 eller förlossningen.

• MissMe83

Kroa: beror ioförsig vilken v du är i v 24 och efter ska man kontakta förlossningen dessförinnan är det kk.

• mytol
    Kroa skrev 2013-02-10 13:49:41 följande:
    Jag är i vecka 24 nu
    du tillhör nu förlossningen så det är dit du ska vända dig.
    Så länge du inte blöder eller har smärtsamma sammandragningar så brukar dom säga att det är träning för livmodern och dom tycker nog isf att du lugnt kan vänta tills du har en läkartid imorgon.
  • Solrosen82
    Pellefanten skrev 2013-02-10 10:38:52 följande:
    Å tack :) nästan som kroppkakor då med andra ord :) jag ska försöka :D

Det går säkert jättebra :)
    Maravilhosa skrev 2013-02-10 11:27:42 följande:
    tacka även jag för recept ;)

Varsågod! ;)
  • Kroa

Jag har haft sammandragningar länge, men inte fått ont så har inte oroat mig. Men nu gör de ont och de kommer ungefär 5 st/timme. Men jag väntar tills imorgon så länge det inte blir värre!

• MickisFlisanNellie

Nu har jag äntligen fått lite ledig tid att hinna skriva lite i tråden. Ser att ni pratar om gaser. Har väldiga problem vissa dagar. Vet att promenader funkar bra. Nu är äntligen vagnen fixad (färgat den) och det blev som en helt ny vagn. Sen så fick vi hem bilstolen idag också. Ska börja sy ett babynest i veckan tänkte jag. Får se om man slipper undan influensan bara. Äldsta dottern ligger sen i fredags kväll.

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~