• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Emf79

Hoppar in ;) väntar dock inte ;)
    Men vid mina två senaste graviditeter hade jag problem mes hydronefros mina njurar blev förstorade och därav smärta under revbenen på höger sida även lite på vänster. De är inget farligt med gör ONT, jag åkte in och ut flera gånger innan de såg vad det var, be dom kolla det !
    Man får även lättare gallstens anfall som gravid och då får man även ont på höger sida under revbenen, men antar att det kollat de.
    Bara lite tips. Hoppas du kryar på dig regnskogen

• MissMe83

Varför har jag börjat må jätte illa igen? Fick en atack v 21. Och nu har jag fått flera attacker under förmiddagen v 23. Måste äta något litet varje gång det kommer för annars kräks jag. Varför har det blivit såhär igen helt plötsligt?

• Madelen21

Missme83: ja det kan ju komma och gå i vågor... jag har haft lika men nu är det bra.
    hörde om en tjej som mådde illa från början till slut :/

inatt drömde jag att min son föddes, han vägde 3 kg och förlossningen tog 2 timmar och han föddes i drömmen på riktigt inatt och var en fullstor bäbis redan i v 22.. haha sjukt va man kan drömma alltså :) 

• Solrosen82

Regnskogen: Skönt att de tog dig på allvar och la in dig. Hoppas det ger med sig så att du slipper smärtan.

Var iväg på stan en sväng idag och kollade på klockor till maken. Han fyller 40 om mindre än en månad. Har inte bestämt mig än om jag ska köpa det eller boka in en tatuering åt han. Pengar till ny cykel står också på listan. Vad tycker ni?

• Solrosen82

Blev så sugen på palt när jag läste om det här att jag var tvungen att göra det själv... Ha ha ;)

• ThereseJohansson

MissMe83: man blandar potatis, mjöl å salt...sätter fläsk i och kokar 1h...påminner lite om kroppkakor men palt är fastare...Pitepalt är min nationalrätt då jag är uppvuxen i Piteå :)

• Solrosen82

Missme83: Testa det! :) Alla jag känner steker fläsket på sidan om. Men den rätta palten e som Therese beskriver :) Vi äter den med smör och lingonsylt till, mkt gott!

• Pellefanten

Plat och hemmalagade kroppkakor är så jävla gott. Nån som kan dela med sig av Palt recept så den här tjockholmaren kan göra hemma? :D

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~