• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MickisFlisanNellie

Har aldrig ätit palt fast jag har norrländskt blod. Har ni funderat på namn än? Här så slog det ner som en blixt att lillasyster ska få heta TUvalie. Jag var inne på Linnea men blivande storasystrarna säger nej.

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
  • Natan

Hatar mitt illamående :( 5 månader med illamående dygnet runt!!! Får se om det blir 4 mån till eller om det går över...

• Baby Lei
    Solrosen82 skrev 2013-02-11 12:12:49 följande:
    Babylei: Då äter ni den som vi gör :)

Visst kan man få ett sånt sjukt sug efter hemkokt palt!? :) Men, som sagt, det finns en anledning till att man säger paltkoma när man är sådär sjukt mätt.. Haha.
  • Baby Lei
    MickisFlisanNellie skrev 2013-02-11 13:06:07 följande:
    Har aldrig ätit palt fast jag har norrländskt blod. Har ni funderat på namn än? Här så slog det ner som en blixt att lillasyster ska få heta TUvalie. Jag var inne på Linnea men blivande storasystrarna säger nej.
    Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!

Tuvalie var jättefint!
  • Baby Lei

Nu, klackar och klänning på.. Producentmiddag med jobbet.. Och jag är SÅ trött! Tråkigaste middagsgästen.. Haha

• LindaMJ

Tuvalie va väldigt fint :) 
    vi har bestämt att vi ska ha Hailey eller Melissa om det blir en flicka och Milo om det blir en pojke. 

• MissMe83

Bjuden på 30 års fest på lördag. Mannen vill tvunget att jag ska med. Är så grymt omotiverad att gå! Känner mig blek, fet och oattraktiv. Hur gör ni för att känna er extra fina? Min man ser så fram emot att visa upp mig för sina arbetskamrater säger han och jag känner mig bara sååå ful

• LindaMJ
    MissMe83 skrev 2013-02-11 19:11:12 följande:
    Bjuden på 30 års fest på lördag. Mannen vill tvunget att jag ska med. Är så grymt omotiverad att gå! Känner mig blek, fet och oattraktiv. Hur gör ni för att känna er extra fina? Min man ser så fram emot att visa upp mig för sina arbetskamrater säger han och jag känner mig bara sååå ful
    Jag känner likadant speciellt när ja ska klä på mig och knappt något sitter bra förutom mammakläderna. Men nu har jag börjar smörja in mig med BUS och känner mig allt lite fräschare och sminkar mig oftare och fixar håret i någon tjusig frisyr. Det hjälper lite allafall :)
  • MissMe83

Linda MJ: ska till frisören på torsdag å fräscha upp mig lite. Kanske ska smörja mig med lite bus åxå! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig heller. Tror jag tar mig ut å köper mig en ny klänning

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~