• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • MissMe83

Suey: vilka gulliga män vi har ,
    Vår boxer tös är jätte van vid barn och älskar alla som kommer i hennes väg, lite för mycket ibland . Känner mig faktiskt väldigt lugn inför det. Isa har en sån otrolig kärlek till allt liv på två ben och jag är säker på att hon kommer pussa å pyssla med bebis precis som hon gör med alla våra vänners barn. Känner du någon oro?

• Suey

Härliga vovvar, kul att läsa! Jag tror det sitter i deras instinkt att ta hand om det lilla livet, bara man visar att detta är en ny medlem i flocken. Enzo ska få vara med på allt, precis som vanligt, kanske lite lugnare ibland bara :) Han är 2,5 år och en enda virvelvind till hund. 

Vi har fikat semla på jobbet! Mums :) 

• Sagolina

Har precis gräddat klart sista plåten bullar. Blev 8st slta bullar som skall bli fastlagsbullar, sen gjorde jag lite olika med resten av degen : en plåt med sirap&mandelfyllning, 2med kanelbullar, 1 med svartvinbärsfyllning och en med hallonfyllning.

Nu skall jag snart vispa grädden och fixa fastlagsbullarna. Mamma kommer om en halvtimme och sker hem åt henne och min syster:) 

• MissMe83

Tesss: min käre mor tyckte att man absolut inte kan utesluta bevisen . Ha ha hon leder mig rakt ner i fett träsket

• MissMe83

Suey: känner igen det där med att vilja vara med överallt. Kvittar vad man gör så är isas trubbnos där å ska kolla läget
    Jag är säker på att den trubbnosen kommer va med överallt även när bebis är här

• ThereseJohansson

Vart hos BM idag, träffade läkaren för fogarna och han sjukskrev mig på 50% och sen fick jag akupunktur av min BM...känns som hela bäcknet håller på att gå av nu efter hans undersökningar....blir nog bra att jobba 50%...

• Solrosen82
    Natan skrev 2013-02-12 15:19:00 följande:
    Jag testar igen....

Jag undrar om någon här vet om man kan få en igångsatt förlossning pga förlossningsrädsla, ångest och stress? För mig skulle det kännas så mycket bättre om jag visste vilken dag jag ska föda, på vilket sjukhus och att veta att allt är planerat. Jag är en sån person som inte kan koppla av om jag inte har allt planerat. Jag blir sjukt stressad av att inte veta och då kommer ångesten som ett brev på posten.

Det borde väl inte vara nåt problem. Berätta för din Bm om hyr du känner och bre gärna på så att hon förstår allvaret.

Jag hoppas själv på igångsättning, men av den anledningen att jag är rädd att barnet ska bli ännu större än mina andra två. Trist att inte få vara med om att det sätter igång av sig själv, men det får jag ta. Hellre missa det än få ett till stort barn.
  • Natan

Ja, jag ska gå hos en aoura barnmorska och när jag träffar henne ska jag ta upp det :)

Hoppas du får en igångsättning!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~