• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Suey

Här går humöret upp och ner också... har aldrig haft särskilt lätt för att gråta, men minsta lilla konflikt med sambon gör mig till martyr och slutar i tårar och krama om.

Tror faktiskt att sambon också genomgår nån sorts hormonpåverkan, nu ringde han och berättade med darrande röst hur jobbigt det var att lämna vovven hemma efter lunch. Annars är det alltid han som får såna samtal från mig. Fick köra den "ja det är jobbigt... men han har ju det så bra vet du väl". Haha. Så vi turas om att gå in i trösta-rollen, kanske är det en liten träning för föräldraskapet? Glad

• MissMe83

Suey: ha ha förlåt att jag skrattar men känner så igen allt. Min man har börjat träna pappa rollen på vår hund verkar det som. Han duttar å gosar å pratar med bebis röst hela dagarna. Vår stora starka boxer låter sig duttas med, om än med stoora ögon

• MissMe83

Sitter å bölar som en gris åt en unge i minuten på tv 4. Shit!! Det där är vi om några månader! Herregud!! Vi ska äntligen få uppleva detta mirakel efter åtta års kamp!

• Madelen21

Har ni mammor/blivande mammor fått några semlor idag? vi skippar semlor och jag har gjort en budapest stubbe istället.. haha... ja jag säger då det.. denna jävla foglossning tar fan kål på mig... gör så ont så ja orkar fan inte gå snart... värker ner i benet som ja... jag haltar och har så ont... värrre än nån gång :(
    så när sambon kommer hem får han allt hjälpa mig å fixa å dona..  ska nu grädda våfflor till middag...  

• Natan

Jag skrev ett långt inlägg men det försvann :( bara det med semlan kom med! Typiskt!!!

• Natan

Jag testar igen....

Jag undrar om någon här vet om man kan få en igångsatt förlossning pga förlossningsrädsla, ångest och stress? För mig skulle det kännas så mycket bättre om jag visste vilken dag jag ska föda, på vilket sjukhus och att veta att allt är planerat. Jag är en sån person som inte kan koppla av om jag inte har allt planerat. Jag blir sjukt stressad av att inte veta och då kommer ångesten som ett brev på posten.

• Suey

Haha, MissMe, ja du. Vovven och sambon är tighta som aldrig förr, det är ett enda stort goskalas hemma hos oss nu. Hur tror du eran boxer kommer att ta ankomsten av en ny liten familjemedlem? Vi har en cocker spaniel. Han är såååå nyfiken på allt nytt som vi fått hem, går och luktar på bärselen osv. Gulligt :)  

• Natan

Min man och hund är super tighta! Min man kallar sig själv för pappa till honom och mig som mamma :) haha! Vi har en aprikos Dvärgpudel på 9 år :) han är också nyfiken på allt till bebisen. Häromdagen stod han på två ben och gungade vaggan, han nådde precis upp för att titta ner i vaggan hahaha :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~