• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Hannathu
    mhpo skrev 2013-02-12 19:22:30 följande:
    Någon mer som läcker lite klar vätska från bröstet/en? Är det farligt? Känner mig lite orolig :( 
    helt ofarligt.
    jag läcker som ett såll den här graviditeten, får ha amningskupor redan nu.
  • sijm

Den fick jag hem i lådan i dag Madelen. jag vet ju inte vad vi får men absolut passar det en liten grabb! Mysigt på sommaren också med något ljust!

• Hannathu

tycker det är svårt att veta vad som behövs till ett litet sommarbarn, sonen är ju född på senhösten i samband med att vintern smällde till ordentligt (sen var det rejäl vinter i 4-5 månader) så det var ju helt annorlunda

• Madelen21

Ja jag tycker denna är ju stickad och inte så värst varm kanske, passar bra svala sommarkvällar och även ända in i augusti september skulle jag tro.

• Kickilina
    Madelen21 skrev 2013-02-13 14:00:58 följande:
    ja jag har budat på en helt ny på tradera nu med lapparna kvar :)
    Supersöt! Fickpå posten hem en helt ny mörkblå igår. Även den från Tradera. 100 inkl. porto. Kanon! Blå är slut i affärerna
  • MissMe83

Någon som vill förklara för mig vad som är fel med mig! Jag bölar hela tiden! Av allt å ingenting! Gråter åt tv program, gråter i bilen om en låt är bra! Gråter om mannen låter sur i telefon! Alltså ärligt talat! ? Detta e ju löjligt. Har aldrig varit känslig av mig innan

• Zora

Måste gnälla lite.. Bebis beräknas komma 23/5 enl. RUL och min sambo, som är med i hemvärnet, har en övning precis då.. Närmare bestämt 23-26/5. Det har jag iof vetat om länge och eftersom dom skulle vara här i krokarna, och han har fått tillåtelse att lämna övningen på stående fot om det skulle vara dax, så har jag tyckt att det är ganska okej ändå. Visst, lite läskigt att vara hemma själv om det skulle dra igång (är första barnet så jag är lite nervös och vet ju inte riktigt vad jag har att vänta och hur det känns när det börjar. Vill ju inte ringa hem honom "i onödan" heller) Nu fick jag precis veta att dom inte alls ska vara i närheten, utan typ 20 mil bort! Skulle tydligen ta 1,5-2 h för honom att åka hem. Det känns faktiskt inte helt bra Nu tror jag iof att det datumet jag fick först (1/6) är mer rätt, men det vet jag ju inte säkert + att bebis ju kan få för sig att komma tidigare. Nä usch.. Känns lite jobbigt faktiskt och inte vill han hoppa över övningen heller, för det antar jag att han får göra när det gäller en sån här sak. Annars är dom där övningarna obligatoriska och ej överhoppningsbara.. Suck..

• Happymom

Zora, å fy! Lider med dig!
    Ja, han borde få ställa in det, men annars så tar 20 mil "bara" 2 h att köra, så oroa dig inte för mycket.

Känner de som åkt tåg genom halva Sverige med värkar, så det kommer säkert gå jätte bra. Ring honom så fort du känner av det.

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~