• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Natan

Jag och min man kommer vara hemma och mysa med en god middag :) jag har redan fått min alla hjärtans dag present eftersom den kom med posten :) det är en gravidbola/gravidsmycke i guld med en fjäril som hänger ner från bolan från mom2mom :)

• LindaMJ

Min sambo kommer hem imorgon kl 18 från stockholm men jag jobbar från 11-21 så vi får hitta på något litet på kvällen hoppas alla får en trevlig alla hjärtans dag

• mytol

Vi har aldrig firat alla Hjärtadag för att vi tycker att det är ett sådant jippo. Tycker mer om att han köper blommor till mig en helt annan dag på året .

Vi firar vår årsdag mer och tycker att det känns mer heligt att unna oss själva lite tid för varann å rå om varandra.

Idag vet jag inte vart mitt tålamod tagit vägen, eller inatt rättare sagt. Min brukare låg vaken när ja kom ikväll å kunde inte komma till ro, brukar annars sova som en stock. Å har fortfarande inte kommit till ro, bara ligger å härjar å låter som en ångvält. Ingen i huset får nån sömn å pratar jag med min brukare så skrattar h*n bara å sen härjar igen. Å de e inga nådiga läten vill ja lova!

Jag brukar aldrig irritera mig annars men inatt så känner ja hur tålamodet tryter rejält.
    Men imorn när ja går av är det bara 8 veckor kvar tills ja får gå hem å boa. Å inatt längtar ja mer än någonsin!!! 

• ThereseJohansson

Vaknade 10min innan jag skulle upp och våran lilla Vincent röjde runt i magen...strök på magen och han sparkade bara starkare och starkare och håller på än 1h senare :) det är väl den bästa alla hjärtansdag gåva man kan få...vårat lilla hjärta, som vi längtar efter dig

• Madelen21

Gomorron tjejjer :)
    Alla <3 dag idag... fira... nja... jag å barnen kanske ska pyssla lite hjärtan eller nåt... min älsta blev sjuk igår och låg hela dagen å sov å på kvällen spydde hon men vet inte om d var av hosta lr nå annat.. har sovit hela natten å sambon är hemma idag för säkerhetsskulll... Jag har köpt en jättefin rosa princess stubbe med choklad hjärtan på som vi ska äta senare idag. middag hoppas jag att jag kan få slippa idag iaf.. d kan sambon få fixa idag.. men känner ja honom rätt så blir det isf pizza :) jag hade gärna tagit nått annat, typ en köttbit och potatisgratäng :)
    ska se va han säger bara han vaknar :) Från mig till alla mammor här inne en riktigt GLAD ALLA HJÄRTANS DAG :)

hos mig i år så har kyrkan börjat med drop in brölopp.... undra hur många som kommer gifta sig idag... det låter ju så sjukt...  sånt vill man väl planera kan man tycka.

• MissMe83

God morgon Madelene misstänker att du skulle skriva mer innan ditt meddelande skickades

• MickisFlisanNellie

Här firar vi alla hjärtans dag i sängarna. Haft riktig jobbig natt allihopa. Hoppas ni andra får en fin alla hjärtans dag!

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
  • sofie och laura

Godmorgon tjejer,
    Godmorgon Madelene21: är du nöjd med syskonvagn:0)
    För oss blir det singel vagn
    Min prinsessa i magen är i full gång hihi så mysigt!?

Behöver hjälp av er namntipps mottages till en söt sessa

• Madelen21

sofie och laura: ja jag är nöjd, har varit ut me den å testat som singel vagn och den känns bra.

namn på flickor är lättare än pojkar

mina förslag:

alice
    alicia
    moa
    lova
    tindra
    tuva
    lily
    stina
    agnes
    alma
    alva

min son kommer heta nåt av följande:

elias
    lukas
    vincent
    måns
    hugo
    liam
    edvin

fast mitt favorit namn just för stunden är faktiskt elias :) 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~