• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • mhpo
    mabelle skrev 2013-02-12 19:55:58 följande:
    Mhpo: Du behöver inte vara orolig för läckningen i brösten. Det är bara kroppen som gör sig redo inför vad som komma skall. Min förra graviditet började jag läcka redan runt vecka 23. Inte särskilt mycket men då och då. Du behöver inte vara orolig att det ska ta slut eller liknande. Den riktiga råmjölksproduktionen startar inte förrän vid förlossningen.

Känn dig istället lite glad att det funkar :)
    Tack :) 
  • Maravilhosa
    Madelen21 skrev 2013-02-12 10:38:57 följande:
    Ja ringde just upp mitt barns avdelning och sa att jag har henne hemma dock känns det lite dumt å så.. men fröken sa: vi tycker du är jätteklok som har ditt barn hemma och jag skulle ha gjort precis lika själv. kändes bra att  höra av fröken faktiskt. så hoppas  vi att  vi ska slippa kräksjukan nu :)

Tycker du gör rätt om det ändå fungerar att du har henne hemma hos dig, onödigt att utsätta sig i onödan.. Hoppas ni klarar er!!

Kan ju säga att efter kräksjukan som drabbade mig och satte fart i fredags kväll fram till lördag em/kväll.. kan jag säga att det är först nu idag som jag kunnat äta någolunda. Tagit en del på kroppen, men bebisen verkar må prima ändå.  
  • Madelen21

maravilhosa: Ja det känns bäst så faktiskt.
    Jag ringde dagis å sa att jag har henne hemma och att dom får tycka jag är knäpp osv men fröken sa att nej det tycker vi inte vi tycker du är klok och så sa hon att hon hade själv gjort samma sak, sen berätta hon att det var fler som hade 15 timmars barn som höll sina hemma. Det känns ju bra.
    Ja jag gör verkligen allt för att inte få det där hemska.

nu ska jag gå å sova efter att ha uppdaterat min blogg lite. godnatt allihopa. 

• Sagolina
    Madelen21 skrev 2013-02-13 13:42:30 följande:
    tycker ni att en pojke kan ha denna?

Absolut! Supersöt är den också:)
  • MickisFlisanNellie

Nu har jag åkt på flunsan jag med. Tur att stora tjejen är piggare. Hoppas att det kommer ge sig snabbt.

Älskar mina tjejer Flisan och Nellie!!
  • Madelen21

ja det är den från kappahl newbie. hittade en ny på tradera å kunde bannemej inte hålla mig å buda.. hoppas jag vinner... annars köper jag den ny: ) vinner jag så blir det 106 kr med frakt :) perfa när ny kostar 229

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~