• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Zora
    Happymom skrev 2013-02-13 19:52:07 följande:
    Zora, å fy! Lider med dig! Ja, han borde få ställa in det, men annars så tar 20 mil "bara" 2 h att köra, så oroa dig inte för mycket. Känner de som åkt tåg genom halva Sverige med värkar, så det kommer säkert gå jätte bra. Ring honom så fort du känner av det.

Jo, det kommer ju säkert gå bra och det är ju inte ens säkert den kommer precis då, men det hade känts betydligt bättre om han befann sig närmare..
  • MissMe83

Zora: förstår dig. Jag tycker drt är jobbigt bara att min man inte är ledig från jobb vid bf

• MissMe83

Någon mer än jag som känner att ni avskyr era män ibland?? På kvällarna avsky jag honom, på morgon och förmiddag älskar jag honom mest av allt. Rätt jobbigt för oss båda att mina känslor åker bergochdalbana under en dag

• ThereseJohansson

Jag känner precis tvärtom..är så glad att jag har min man och att han finns vid min sida...vi var ju hos BM igår och skrev då upp oss på föräldrautbildning och för han var det en självklarhet att vara med vilket jag tycker känns riktigt bra...han är den bästa! :)

• Caroliin

V.25 idag. Vad snabbt tiden går :) man vill gärna tro att magen är mindre än den faktiskt är ;)

• Madelen21

Jahapp få se nu om det är magsjuka här.. dottern spydde ikväll men jag hann inte höra om hon spydde pga hosta men nu sa sambon att hon varit på toa 2 gånger på kort tid å gjort nr 2 och det var dålig konsistens... Så nu återstår å se vilken natt här blir :( ushh... I morgon är det alla hjärtans dag och vi ska äta en fin rosa stubbe som en kompis till mig har bakat.. Den står så fint i kylskåpet och väntar på att få ätas i morgon. Ush å fy..Nä nu ska jag sova ifall att ja inte får sova så mkt i natt.

• MissMe83

Therese: vad skönt.
    Jag känner åxå så om dagarna. Sen om kvällen går jag bara omkring och är skit irriterad. Ush min stackars man

• mmikaela

Min gubbe jobbar i Norge så är lite nervös om han kommer hinna hem när det startar, han är resande i hela Norge så han kan befinna sig vart som helst då, usch vill ju ha med honom men har en stand-in ifall han inte hinner, är andra barnet och med första gick det väldigt fort för dottern att komma ut efter igångsättningen.

• Kickilina
    Hjärta Ja, imorgon är det ju alla hjärtans dag...kommer ni hitta på något speciellt med era kära?
    Jag känner mig som en liten svikare som drar med mamma på bio och lämnar maken och kidsen hemma... Har dock köpt små presenter till barnen och gubben kommer överraskas på jobbet med blomsterbud och choklad...men har ändå lite dåligt samvete...Hjärta
  • Tessss

Kickilina: jag tillbringar kvällen på jobb, personalmöte. Men jag och maken har i för sig aldrig firat alla hjärtans dag. Vi firar desto mer på våra egna årsdagar :)

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~