Madelen21 skrev 2013-02-14 16:46:37 följande:
baby lei: här har varit en riktig seg dag.. inte gjort nånting vettigt.. varit så sjukt trött å min älsta är sjuk.
Middagen idag blev kebab tallrik skönt å slippa laga mat. sen har jag beställt en fin rosa princess stubbe från några vänner som öppnat eget företag. så den har vi ätit av under dagen.. men idag har jag inte känt nåt sånt där sug efter nåt alls... just nu känner jag mig så otroligt otymplig och stor som ett hus :)
å värre blir det... har haft noll energi idag. Men men de blir bättre en annan dag... nästa vecka ska jag till bm å då ska alla prover tas igen... kolla blodvärde bltr å så lyssna på hjärtat..
nu lär ja försöka röjja upp här...
jag känner mig också stor som ett hus nu! Min kropp har verkligen exploderat de senaste veckorna. Jag känner mig helt uppsvälld. Kan knappt knyta händerna eller knipa med tårna på kvällarna, så det verkar vara mycket extravätska i kroppen på mig just nu. Förstår faktiskt inte vad det "ska vara bra för". För det borde ju fylla någon funktion när så många gravida samlar på sig vätska? Eller hur?