• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Kickilina

Vissa dagar känns livet bara sådär ljust och underbart! Idag är en sådan dag! Två barn på förskolan, fastän jag är hemma Maken hade gömt undan, åt mig, världens räkmacka i kylskåpet som kunde avnjutas i lugn och ro, utan barn, framför "Efter tio" med Malou Fick plats på favoritlunchspinningpasset och är nu hemma igen i ett lugnt hus. Vilken energiboost! Glad alla hjärtans dag på er och hoppas ni får en kanonfin dag!

• Meoow

Vad härligt Kickilina :) Hoppas du också får en fortsatt fin dag!

• Oreos
    Kickilina skrev 2013-02-14 13:47:18 följande:
    Vissa dagar känns livet bara sådär ljust och underbart! Idag är en sådan dag! Två barn på förskolan, fastän jag är hemma Maken hade gömt undan, åt mig, världens räkmacka i kylskåpet som kunde avnjutas i lugn och ro, utan barn, framför "Efter tio" med Malou Fick plats på favoritlunchspinningpasset och är nu hemma igen i ett lugnt hus. Vilken energiboost! Glad alla hjärtans dag på er och hoppas ni får en kanonfin dag!
    Åh vilket härligt inlägg, va glad man blev.
  • Baby Lei

Vad härligt ni alla verkar ha det idag! Glad
    Det förtjänar vi verkligen!

Vi brukar inte heller fira alla hjärtans dag, men jag har faktiskt köpt ett armband till min darling som jag vet att han velat ha. Det känns onekligen lite extra speciellt i år.
    Min kille ringde och sa att han har bakat en tårta till mig (!!!!!) Hahahahaha!

Vet inte om han någonsin har bakat en tårta förut. Det ska bli mycket spännande Skrattande    

• Madelen21

baby lei: här har varit en riktig seg dag.. inte gjort nånting vettigt.. varit så sjukt trött å min älsta är sjuk.
    Middagen idag blev kebab tallrik skönt å slippa laga mat. sen har jag beställt en fin rosa princess stubbe från några vänner som öppnat eget företag. så den har vi ätit av under dagen.. men idag har jag inte känt nåt sånt där sug efter nåt alls... just nu känner jag mig så otroligt otymplig och stor som ett hus :)
    å värre blir det... har haft noll energi idag. Men men de blir bättre en annan dag... nästa vecka ska jag till bm å då ska alla prover tas igen... kolla blodvärde bltr å så lyssna på hjärtat..

nu lär ja försöka röjja upp här...  

• Baby Lei
    Madelen21 skrev 2013-02-14 16:46:37 följande:
    baby lei: här har varit en riktig seg dag.. inte gjort nånting vettigt.. varit så sjukt trött å min älsta är sjuk.
    Middagen idag blev kebab tallrik skönt å slippa laga mat. sen har jag beställt en fin rosa princess stubbe från några vänner som öppnat eget företag. så den har vi ätit av under dagen.. men idag har jag inte känt nåt sånt där sug efter nåt alls... just nu känner jag mig så otroligt otymplig och stor som ett hus :)
    å värre blir det... har haft noll energi idag. Men men de blir bättre en annan dag... nästa vecka ska jag till bm å då ska alla prover tas igen... kolla blodvärde bltr å så lyssna på hjärtat..

nu lär ja försöka röjja upp här...  
    jag känner mig också stor som ett hus nu! Min kropp har verkligen exploderat de senaste veckorna. Jag känner mig helt uppsvälld. Kan knappt knyta händerna eller knipa med tårna på kvällarna, så det verkar vara mycket extravätska i kroppen på mig just nu. Förstår faktiskt inte vad det "ska vara bra för". För det borde ju fylla någon funktion när så många gravida samlar på sig vätska? Eller hur?
  • ThereseJohansson

Madelen21: våran lilla kille kommer heta Vincent :)

• Baby Lei
    ThereseJohansson skrev 2013-02-14 16:58:53 följande:
    Madelen21: våran lilla kille kommer heta Vincent :)

Superfint namn!
  • Solrosen82

Va roligt att läsa om alla gulliga karlar :) Tycker egentligen som många här att man kan fira sin årsdag mer. Köpte en ros och kola till mannen och lite smått och gott till barnen. Själv fick jag blommor av maken och en massa fina kort som barnen gjort. :)

Är det nån mer än jag som börjar känna att bebis börjar komma upp och ta plats för lungor och magsäck? Känns som att det är tyngre att andas och mindre plats för maten bara nu de senaste dagarna...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~