• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • ThereseJohansson

Låter som vi är många som åker på dessa förkylningar...jag jobbar ju på förskola och där cirkulerar ju en hel del baciller och är immunförsvaret lite svagare som gravid så är det ju kanske inte konstigt att jag trillar dit gång på gång....

• MissMe83

Har haft regelbundna smärtsamma sammandragningar nu i snart en timme. Det gillas inte!
    Bebis stökar runt där inne ändå men det är riktigt obehagligt.
    Hur länge vågar jag vänta på att det släpper??

• LindaMJ

Jag var hos bm idag och kollade om mitt hb värde blivit bättre men det hade inte ökat någonting på 2 veckor trots att ja gick från att ta en järntablett varannan dag till 2 om dagen, vad brukar dom göra då om det inte ökar?

• Happymom

LindaMJ, förmodligen öka dosen och/eller remmitera dig till dietist. Min mamma hade anemi (svår järn/blodbrist) under klimakteriet och det enda dr gjorde var att skriva ut järnrabletter och sa att hon skulle äta järnrikt. Det hjälpte inte mycket.

Din bebis får ju ändå vad den behöver. Tyvärr får ju du gå trött och frusen om järnvärdet sjunker

• Premismamma

Någon som vet när man kan börja med TNS-plattor? 

Alvedon hjälper inte alls tycker jag och vetekudde funkar så där.

• monika84

Fick en lite suddig bild på magen idag. Eller det var mer min mans mamma som tog den genom skype kameran. Vad tycker ni den börjar bli stor nu. 
  • Baby Lei
    monika84 skrev 2013-03-14 22:27:46 följande:
    Fick en lite suddig bild på magen idag. Eller det var mer min mans mamma som tog den genom skype kameran. Vad tycker ni den börjar bli stor nu. 

monika84 skrev 2013-03-14 22:27:46 följande:

Fin bild på en fin mage! :)
  • fivestepsback

Somnade sent igår pga dessa jävla hormoner som sätter mitt humör ur balans. Tillsammans med drömmarna jag drömt på sistone där min man lämnar mig, är otrogen, dör i nån olycka eller liknande så har jag börjat inbilla mig (eller leta "bevis") på att han har tröttnat på mig. Igårkväll var vi barnfria, och det första han gör när han kommer hem är att sätta sig framför datorn istället för att lägga sig i sängen med mig. Det var allt som behövdes för en två timmar lång gråtfest. Blir så jävla trött på att vara så känslig!! Litar ju på honom och VET att han vill vara med mig..

• 2003ett lycko år
    Premismamma skrev 2013-03-14 21:29:28 följande:
    Någon som vet när man kan börja med TNS-plattor?  Alvedon hjälper inte alls tycker jag och vetekudde funkar så där.  

Premismamma skrev 2013-03-14 21:29:28 följande:
    Någon som vet när man kan börja med TNS-plattor?  Alvedon hjälper inte alls tycker jag och vetekudde funkar så där.  

Jag har kört med tens hur länge som helst. Det du ska tänka på är att inte sätta mitt på magen
  • Madelen21

gomorron allihopa
    Vaknar upp efter en skit kass natt... sonen vakna 1 gång i timmen igår kväll å grinade å jag trött å grinig var ingen bra kombination.. tur att min sambo var vaken å ledig så han fick ta honom. antagligen nån form av förkylning på gång... han var så tät i näsan så nezeril fick det bli. inge feber. Å jag har en smärta från helvetet i vänster ja vet inte va ja ska kalla det, ben fast bå baksidan liksom... kan fasen knappt gå :( å har inte sovit nå bra pga smärtan... kan bara ligga på höger sida :/ ush vilken skit natt... hoppas iaf att dagen blir bättre!

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~