sofie och laura skrev 2013-03-19 10:38:25 följande:
Hej alla fin !!!!
Vintern kom tillbaka igen hastigt o lustigt det e ju som sagt bara mars, förra året i början av maj slog det ju slint i sthlm o började snöa men men man vet ju aldrig............
Vår graviditet var mer kommer det så kommer det, Mannen blev jätte glad o jag blev mer OSHIT 4 barn innan 30 detta kommer bli att göra..
Men jag märker själv har man rutiner så blir det inte jobbig,t Älskar man att vara mamma så blir det inte heller jobbigt , och alla måsten kan man lägga åt sidan. och allt det där jobbiga kan man göra ngt roligt av =) ni förstår säkert vad jag menar.
Jag har en helt annan syn på barn o alla måsten pga:
Mitt mitterst barn föddes prematurt och vi låg På neo i 3 1/2 månad Leo skulle egentligen inte överleva men visade sig vara en kämpe. Leo fick en lätt cp skada spastisk diplegi och är rullstols bunden han skulle aldrig kunna gå enligt neurologer, men en dag efter att Leo fick sin första botoxbehanfling och blev gipsad på båda benen dagen efter tog han sina första steg med gips .. Min leo började gå skulle fylla 4, den dagen glömmer jag ALDRIG alla måsten släpptes allt slutade att vara så jobbigt..
Ville bara dela med mig lite...
VIken fantastisk lite kämpe han är! Helt otroligt! Hur tidigt föddes han? Och hur tidiga barn man man rädda idag?
Har en kompis som är född i v. 25m (eller kanske 26?), han hamnade i Guinnes Rerkordbok, och var det tidigast födda barnet som kunnat överleva på den tiden. Han är närmre 40 år idag och är en stor karl. Svårt att tro att han varit så liten :)