• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Madelen21

sagolina: fy sjutton här har vi snöstorm å 6 minus men känns mer som minus 20... burrrr......
    jag ska nu till å dammsuga nedervåningen å om 1 timme är de dags för lunch igen. ja man har alltid å göra.. ush.. när man har barn som river till så :) 

• MissMe83

Allvarligt! Käka frukost för 2 timmar sedan å nu är jag totalt vrål hungrig igen! Detta är inte sant! Man kan inte äta på detta sättet utan att bli straffad med massa fett. Varför är jag hungrig konstant?

• Madelen21

missme83: välkommen till klubben, jag är oxå konstant hungrig... men bäbis behöver det... jag äter när jag är sugen. frukost runt 8 å nyss fm fika, om en timme lunch sen hämta dotter på dagis 14 å före de lär väl nå mer slinka ner... å så middag å nåt mer efter det å kvällsmat.. fasen känns som man inte gör annat än å äta :) förra veckan när ja vägde mig en dag och igen efter 3 dagar hade jag gått upp 600 gram på 3 dagar :) Jisses :) men som sagt bäbis behöver det så ät å njut :) jag oroar mig inte för vikten, nåt jag däremot helst inte vill är att få en bäbis på över 4,3 kg.... min nr 2 vägde mer än nr 1 och förlossning nr 1 var värre än nr 2 och ändå vägde han mer.... hoppas denna kan landa på 4 kg eller strax under 4. mina barn har vägt 4060 och 4378. övertid med båda, första 3 dagar och andra 9 dagar.

• Sagolina

Madelen: Här blåser det och är några minusgrader, men solen lyser, så jag tar fasta på det!:) Men nog sku våren få komma nu! Vill att snön försvinner, så att jag får börja peta i trädgården

Är också mera hungrig nu. Och blir sugen på olika saker hela tiden, igår var det hotdog:P 

• Madelen21

sagolina: ja är oxå sugen på olika saker mest hela tiden.. men hot dog... uuush!!! aldrig!!!
    nu måste jag göra ett ryck här hemma..  

• MissMe83

Skönt att det inte bara är jag som är ett botten löst hål.
    Jag har ju redan gått upp 13 kg och vill absolut inte gå upp mer! Var väldigt smal när jag blev gravid och har mycket svårt att förlika mig med min kropp nu. Inte magen, den är fin! Men allt annat! Uörk!

• ThereseJohansson

Mitten av v30 och lilleman har börjat trycka mot lungorna eller nått....kan bli helt tung andad men tar jag det lugnt en stund så går det till sig....

• ThereseJohansson

MissMe83: precis så känner jag också...men tar man det bara lugnt och andas så blir det bättre efter en liten stund igen...

• mhpo
    MissMe83 skrev 2013-03-20 10:32:18 följande:
    Allvarligt! Käka frukost för 2 timmar sedan å nu är jag totalt vrål hungrig igen! Detta är inte sant! Man kan inte äta på detta sättet utan att bli straffad med massa fett. Varför är jag hungrig konstant?
    Hehe samma här, bottenlöst hål är vad min mage är just nu! 
    Ska bli spännande om vågen kommer visa över 100 kilo innan bebben är ute.. Och intressant att se hur lång tid det tar att komma tillbaka till sin ursprungsform igen? 

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~