• Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~
  • Meoow

Sömntutan och tessss - då vet jag :) hänger ju inte där själv så har ingen koll ;)

• LindaMJ

Jag hade inte ens koll på att de fanns en Fb grupp, men ja ansökte nu om att gå med :)

• Sagolina
    sofie och laura skrev 2013-03-18 06:15:20 följande:
    Sagolina: ni bor inte i Sverige va ? Tänkte på att när deg kostar i cent på loppis ;9)

Det är ganska intressant att se hur folk ser på den biten om man handlar beg, jag tycker att det inte är något fel med att handla begagnat, men gör det sällan varför vet jag inte?

Jag väntar nr 4 och jag aldrig utnyttjat loppis klädbytar dag eller så får nog bli ändring

Nix, bor i Finland:)
  • Sagolina

Mytol: Memma är en efterrätt som vi äter vid påsken. Den är gjord på rågmjöl, rågmalt och sirap. Äts med mjölk/grädde och socker. Ser inte så gott ut, men jag gillar det mycketGlad 

• josefina88
    Sagolina skrev 2013-03-20 06:13:19 följande:
    Nix, bor i Finland:)

Sagolina : vart i finland bor du , jag bor i helsingfors.
  • Sagolina

Igår hade vi riktig storstädning här hemma! Skåp tömdes, tvättades och fylldes igen, väggar och tack putsades, ugnen skrubbades, golven skurades, alla tyger och textilier låg ute i många timmar på vädring mm. Jag vaknade tidigt, så startade 5.45 och 20.00 var sängen bäddad med nya lakan och dagen slut för vår del!!
    Superskönt med ett städat och rent hus, men ajaj mina fogar! Har knappt kunnat ta mig till wcn inatt !

• Pernilla74

Hur hittar man Facebook gruppen ? Antar att det är lättare att lägga upp bilder där (genom mobilen)

• Sagolina
    josefina88 skrev 2013-03-20 06:18:00 följande:

Sagolina : vart i finland bor du , jag bor i helsingfors.

Bor i Karis
  • Sagolina

Madelen: Tror jag förbrukade också dagens energi igår, för nu sku jag bara vilja slöa i sängen! Men som synd finns det saker att göra också idag, så måste hitta ny energi någonstans? Kanske det att solen börjar titta fram gör att jag snart orkar ta mig ut och assistera sambon medan han sågar upp träden som vi fällde på lördagen...

Svar på tråden ~* Juni Bebisar 2013 *~