Madelen21 skrev 2013-03-21 13:43:07 följande:
sofie och laura: min sambo bryr sig inte heller om kläder åt barnet utan jag får väl bestämma sånt, jag som köper allt... känns lite trist då han faktiskt tjänar så jäkla mkt mer än jag!
sitter här å funderar på en sak, på söndag är det klädbytar dag och jag vill så jäkla gärna gå dit å fynda åt mina barn, men problemet just nu är pengar å jag tycker min sambo kan ge mig pengar till det. Tycker inte det är mer än rätt att han också får köpa kläder åt barnen och inte bara jag!! vad tycker ni??
happymom: tack :) Jag har nästan gått upp 11 kg nu. sen i lördags har jag ätit 2 påsar jordnötter, är inne på min tredje nu. köpte en till idag, det är mitt nya craving å det måste vara OLW :)
Ja men visst gör det? Det skulle inte skada att han tar insiativet han kanske gör det med att gilla allt jag handlar hahahaha. det är kanske vi som gör dom till det näe da kanske inte alls!!
Men känns lite som ibland att det inte skulle skada.
Kickilina skrev 2013-03-21 14:09:16 följande:
Sofie och Laura; du kan ju fått åderbråck i underlivet, det känns jobbigt men går oftast över efter förlossningen.
Ang. Amningen så hade jag rekommenderat dig att börja pumpa/handmjölka först efter snittet.
Den e inte jätte stor men en aning bulligare jag har inte ont eller så, det ensa som gör ont är när jag skall ta upp saker känns som om apyan skall komma upp blir galen, eftersom det e så painfull för ryggen att böja sig.
Ang amningen har jag aldrig hört att man kan börja innan tänkte kanske att det kunde vara ngt men då avråder jag mig själv till att göra det....