• Tiger Af Lilja

- bf juli 2013 -

Hej

Jag är ganska tidig men tänkte starta en tråd om vi som har BF Juli 2013.
    Jag hoppas man kan följas åt och diskutera allt mellan himmel och jord om det som rör graviditet, barn och oss själva :)

(Jag plussade så tidigt som äl+8, och hoppas nu att allt går som det ska.
    Jag använde ältest + en sida på fertilityfriend.com vilket jag rekommenderar alla som fortfarande försöker.)

Hoppas vi blir många!

- LISTAN -

Tiger Af Lilja: BF 3 Juli 2013 ( Tredje barnet )

• Svar på tråden - bf juli 2013 -
  • faglin

Inte konstigt att folk stirrar, man ser ju inte klok ut! (vecka 39+2 så nu kan han komma!)

• Benjimom

Magen har sjunkit lite här, kan äntligen andas ordentligt även när jag halvligger och till och med ha armen mellan magen och brösten =) V 38 (37+2)
  • xandrizzz

Natten till 24 Juni föddes Liam med akut kejsarsnitt då jag fick havandeskapsförgiftning i v 36+1 
    men nu är vi hemma och mår bra allihop :) 

• vinkel
    xandrizzz skrev 2013-07-03 18:02:36 följande:
    Natten till 24 Juni föddes Liam med akut kejsarsnitt då jag fick havandeskapsförgiftning i v 36+1 
    men nu är vi hemma och mår bra allihop :) 
    Grattis till er lille son!
  • faglin
    xandrizzz skrev 2013-07-03 18:02:36 följande:
    Natten till 24 Juni föddes Liam med akut kejsarsnitt då jag fick havandeskapsförgiftning i v 36+1  men nu är vi hemma och mår bra allihop :) 

Grattis!!
  • Laconian

Det blev bebis efter att jag sist skrev. När vi kom in var jag öppen 8 cm !!! Hade jag aldrig trott så körde utan epidural denna gång och allt gick jättebra!

Sitter nu äntligen hemma med en lillebror som ska heta Hayden ('Hejden'). Föddes tisdag kl 3.14

Grattis till Er som också hunnit ploppa ut era juveler medan jag varit på BB =) Underbara liv!

Nu håller vi tummarna för er andra!

Svar på tråden - bf juli 2013 -