• Anonym (Jenny)

Observationer på IKEA !

Berätta om dina roligaste,hemskaste, knasigaste eller mest irriterande och förfärande observationer på ikea ! 

• Svar på tråden Observationer på IKEA !
  • Viktoria123

Såg ett par mor/farföräldrar som var på Ikea med två pojkar 5-7 år typ. De skulle köpa något att äta men dricka behövdes ju inte för de hade ju druckit så mycket mjölk hemma.

• Frontline

Jag inser att jag antingen bara springer in hämtar det jag ska ha och sen ut igen eller annars är jag blind och går i andra tankar, för jag ser aldrig nåt roligt på Ikea Rynkar på näsan

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Smecker
    murarn P skrev 2013-02-03 22:17:50 följande:
    Hehe. Tyckte jag var vettigt gjort. Då slapp han i alla fall stå utan den sista skruven som så ofta saknas i paketet. Eller det kanske är bättre numera. Det är länge sedan jag tvingades montera ihop något från IKEA.

Det enda jag gillar med IKEA är restaurangen.

Numera är det tvärtom, det blir nästan alltid någon skruv över. Det blir lite samma känsla som när man monterat ihop motorn och har två prylar över, "WTF..??". Sen går man igenom det mentalt fjorton gånger och inser att nej, det är nog ingen fara att möbeln kommer att rasa ihop om fyra dagar, jag följde ju instruktionerna exakt.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • amorvincitomniia
    Rainbowmamma skrev 2013-02-03 21:04:40 följande:
    För många år sedan observerade jag en man i 20års åldern ligga i en av testsängarna och hoppa med rumpan, ( som om han gjorde något privat) detta fortsatte ett bra tag! Även i olika sängar! Han verkade inte skämmas heller!
    haha testa knullgunget? ja jisses
  • Thaleya1
    murarn P skrev 2013-02-03 22:30:56 följande:
    Men då hade det ju varit vettigt om du också snott åt dig ett redan monterat utställningsobjekt också. Då hade det varit garanterat rätt färg. Flört
    AbsolutFlört
  • solosss
    honkie skrev 2013-02-03 22:39:22 följande:
    Ikea är bara sååååå WT.
    jäpp.
  • flisan222

Inte inne på IKEA men utanför en sen kväll när jag och sambon var ute och åkte kom det en bäver som verkade ha bråttom  
    Trodde först det var en megaråtta och höll på att svimma innan sambon fick mig att titta och se att det var en bäver. Han gick hela parkeringen och sen vidare under e4an och sen ut i en liten plaskpöl där det var fullt med bäverhyddor och gnagda träd. Han gick så målmedvetet så det känns som han ofta var på kvällspromenad utanför IKEA  

Svar på tråden Observationer på IKEA !