-
-
Svar på tråden Observationer på IKEA !
-
flisan222 skrev 2013-02-03 22:49:01 följande:Inte inne på IKEA men utanför en sen kväll när jag och sambon var ute och åkte kom det en bäver som verkade ha bråttom
Trodde först det var en megaråtta och höll på att svimma innan sambon fick mig att titta och se att det var en bäver. Han gick hela parkeringen och sen vidare under e4an och sen ut i en liten plaskpöl där det var fullt med bäverhyddor och gnagda träd. Han gick så målmedvetet så det känns som han ofta var på kvällspromenad utanför IKEA
-

All beef hot dog
"Not actual size" -
Ha ha bästa söndagsläsningen på länge!!
-
Bästa observationen på Ikea?
Den där tavlan på toa, där det står tidpunkt för senaste städning, där hade nån skrivit klockslag för när dom Knullade. Och vilket hål som knullats. Äckliga jävlar!!
Eller vänta? Det kan ha varit vi som skrev också... -
såg du tuttarna? om alla såg kanske hennes man måste skilja sig från henne pga skammen.Honungssmulan skrev 2013-02-03 19:07:34 följande:Tror inte hon valde att skrika utan att det var panikreaktionen över det inträffade. -
Har också råkat ut för detta..Smecker skrev 2013-02-03 22:35:26 följande:Numera är det tvärtom, det blir nästan alltid någon skruv över. Det blir lite samma känsla som när man monterat ihop motorn och har två prylar över, "WTF..??". Sen går man igenom det mentalt fjorton gånger och inser att nej, det är nog ingen fara att möbeln kommer att rasa ihop om fyra dagar, jag följde ju instruktionerna exakt.
-
Anonym (kul) skrev 2013-02-03 15:34:30 följande:Får barn i Kina kissa på golvet i kassakön fullt med människor??
Japp, de kissar sina barn lite var som helst här i Kina
På golvet, i visnignstoaletterna innan de låste dem, i papperskorgarna m.m.
-
-
Themis skrev 2013-02-03 22:14:53 följande:Min svåger och svägerska har bland annat
-sprungit runt med lampskärmar på huvet och smugit på varandra och
-snott namnskyltar vid en personalstation, satt sig bakom ett skrivbord mitt vid "gångvägen" och allvarligt sagt till förbipasserande att "psykiatern är inne om ni vill sitta ner och prata eller inte kommer överens om era möbelval, det är en ny service vi har börjat med"

Fy fan så bra! Jag vill också leka psykolog på IKEA.
Dessutom tror jag att en hel del förhållanden skulle kunna räddas om IKEA anställde just konflikthanterare :) -
eh vart var du nånstans. Jag är uppvuxen i shanghai, har bara sett bönder göra det på gator. Aldrig sett nån göra det i en affär. Det är inte tillåtet göra det på gator heller, man kan få möte när man ens spottar utomhus, fast bönderna vet ju inte bättre.Kina79 skrev 2013-02-04 00:19:17 följande:
Japp, de kissar sina barn lite var som helst här i Kina
På golvet, i visnignstoaletterna innan de låste dem, i papperskorgarna m.m.