• Anonym (Jenny)

Observationer på IKEA !

Berätta om dina roligaste,hemskaste, knasigaste eller mest irriterande och förfärande observationer på ikea ! 

• Svar på tråden Observationer på IKEA !
  • Anonym

Va på ikeas kafeteria och stod i kön när jag kände att det började lukta avföring!
    En äldre herre hade gjort på sig!!

• Lady031
    Anonym skrev 2013-02-03 19:14:19 följande:
    Seriöst allt är inte rasistiskt tänkande så lägg ner, ni har ju redan tagit ifrån oss nästan alla svenska traditioner vi har i svenska skolan så låt denna tråd handla om ikea nu, sverige är så jävla snälla sätter upp moskeer/bönutrop osv tror du ett land i afrika skulle sätta upp en kyrka i den största muslimska delen av afrika för att det bor 1/2% utlänningar där..........................

• Anonym (Död åt Björne...)

Mamman som haffade sin vilda unge i armen och väste
    -Om du inte sköter dig när vi är här så kommer Björne att dö... Demon

Min femtonåriga dotter skulle roa sin lilla kusin så hon åkte på mage nedför rutchkanan på barnavdelningen. Och svischade vidare över golvet och in under en säng så vi fick dra fram henne i fötterna... Tomte

När restaurangen på i IKEA Kungens Kurva byggdes om för massor av år sedan hade de små caféer och sålde korv på varje plan. Min dåvarande man tyckte att det var riktigt angenämt och frågade typ en gång i veckan om jag inte behövde något från IKEA. Kaffe

• silhuett

Ett par gick några meter framför mig när killen klämde sin tjej på rumpan. Dock inte ett oskyldigt mjukt kläm, utan verkligen ordentligt, och in-mellan-skinkorna-kläm där handen typ närmar sig underlivet. Förvånad Skrattande Tyst Tungan ute

• MammaTillGuldklimpar

En pappa stod och försökte trösta ett litet spädbarn på ca 2 månader och paxade ett bord i restaurangen med ett par jackor och en väska. Han blev mer och mer stressad och tittade mot kön. Bebisen grät och grät så mycket att jag förstod att ungen var hungrig och att mamman stod i kön. När jag var på väg och skulle erbjuda mig att passa jackorna och väskan kom äntligen mamman med vuxenmaten. Vet ni vad hon gör? Tar ungen, hämtar en färdig flaska från väskan som stått bredvid pappan hela tiden, går till micron och värmer flaskan med ungen på ena armen. Maten klar - nöjd bebis! Jag tyckte det var en mycket märklig pappa som inte verkade kunna tänka själv!

• Sofia85

Gick runt på övervåningen, där de har visninslägenheter, en lördag med massssor med folk. Kommer då en gubbe som har tagit en färdigmonterad garderob och lagt på en lastvagn (sådan som är nere på plockasjälvlagret). Den skulle han tydligen köpa... hmm, missat ikeas koncept med platta paket..;)  verkade inte heller reflektera över att ingen annan plockade på sig färdig monterade möbler ur lägenheterna...:)

• Anonym (lokalvårdare)

jag jobbar som lokalvårdare på IKEA och jag lovar er att jag har sett bland det mesta som finns.

männsikor som kissar i muggar och ställer lite överallt, kissar i tgoaborstar, mammor/pappor som byter blöja lite överallt på visningsexemplar eller på cafeer, folk som har hundar i tansportburar/väskor. listan kan göras lång...

Svar på tråden Observationer på IKEA !