• Anonym (Jenny)

Observationer på IKEA !

Berätta om dina roligaste,hemskaste, knasigaste eller mest irriterande och förfärande observationer på ikea ! 

• Svar på tråden Observationer på IKEA !
  • Anonym

De senaste 4 ggr det senaste året jag varit på ikea har jag sett folk jag är bekant med men inte alls har lust och träffa :-/ känns ju lagom roligt och försöka ta en liten omväg innan de hinner se en eftersom man känner en viss risk för att de ska börja fråga en massa om sånt man inte har lust och prata om

Annars har väl inte gjorts några spännande observationer  

• Marques
    Anonym (Död åt Björne...) skrev 2013-02-03 19:28:27 följande:
    Mamman som haffade sin vilda unge i armen och väste
    -Om du inte sköter dig när vi är här så kommer Björne att dö... Demon
    Hahahhaa, ursäkta men jag älskar det Skrattande
  • mliten

Hehe. Jag är på ikea för sällan hör jag.

• Bambee

På i ikea i kållered observerade jag en 5-6 årig pojke som står och "hänger" på kundvagnen. Efter ett tag rätar han på sig, fattar handtaget och kör kundvagnen (med all sin kraft) rakt in i farbrorn framför. Gubben skriker av smärta, ungen skrattar och morsan skäms. Tungan ute

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-03 19:54:42 följande:
    Tack
    men vad dänker du med?? du skriver "ni" som tar våra svenska traditioner - det om något är rasistiskt. det är svenskarna själv som har gjort beslut om tex svenska nationalsången
  • Anonym
    Anonym (-.-) skrev 2013-02-03 20:07:33 följande:

Ja i tex Tunisien finns flera kyrkor i landet trots att alla tunisier är muslimer. Fortsätt med ikea nu!

Förresten vilka är ni? Negrerna? Blattarna? Muslimerna? Katolikerna? Buddisterna? Just såna som ser det som vi och dom är de som gör samhället så uppdelat och svårt för "dom" att komma in i svenska samhället.
    Men  ge dig nu. Jag kommer själv från ett land i Afrika och vi har Kyrkor för det är ett Kristet land men den diskussionen hör inte hemma här! Ta det i en annan tråd! Starta en tråd om du vill diskutera det! Det är OT.
  • Stampan

Hihi tack hörrni för många skratt, tyvärr kommer jag inte på nåt konstigt jag sett på Ikea...

• Rainbow Dash

Vid Ikea Haparanda Torneå brukar norrmännen parkera sina husvagnar på personalparkeringen och sen komma in och fråga hur de kan koppla upp sig på motorvärmaren. Öh nej det är inte en gratis campingplats även om de verkar tro det.

• Mys mymla

men ge fan i å diskutera ot saker i denna tård då!!

rasism eller ej! det är fan om konstiga saker på ikea! inte vem som tar vad! ge er! 

Svar på tråden Observationer på IKEA !