• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • grodis
    Pau skrev 2013-02-24 14:11:58 följande:

Heeej ungefär 8-10 dagar efter äl känner du något? :)
    Hej Pau Glad

Det jag känner är nog bara önsketänkande!
  • wonders

Grattis Pau. Redan på första användningen av monitorn. Vad härligt. Hoppas att det dyker upp fler plus här. Det får upp hoppet på att det e möjligt. Ha en skön kväll:)

• Demajbebis

Ikväll kom det en brun trådig klump på pappret. Nån som varit me om d? Gissar på att det är mens på g, men kan ju alltid hoppas det är någon typ av symptom!!;)

• Pau
    Med kärlek skrev 2013-02-24 18:52:17 följande:
    Tack pau :) klart jag hoppas.. Bara det att jag är extremt känslig för förändringar i kroppen, därför tror jag att mens kommer.. Dock har jag lite mindre PMS och lite ömmare och svullna bröst ( bara lite mer än vanligt)

Aha okej, väntar med spänning på resultatet. Hoppas du får en fin dag
  • Pau
    grodis skrev 2013-02-24 18:59:37 följande:
    Hej Pau

Det jag känner är nog bara önsketänkande!

Säg inte det, det trodde jag oxå
  • Pau
    wonders skrev 2013-02-24 20:14:49 följande:
    Grattis Pau. Redan på första användningen av monitorn. Vad härligt. Hoppas att det dyker upp fler plus här. Det får upp hoppet på att det e möjligt. Ha en skön kväll:)

Tack jag hann inte monitor, det tog sig innan. Hur går det själv? Hoppas du får en fin dag
  • wonders
    Pau skrev 2013-02-25 08:32:32 följande:

Tack jag hann inte monitor, det tog sig innan. Hur går det själv? Hoppas du får en fin dag
    Måste kännas bra att inte behöva hjälpmedel för att lyckas.
    Jo jag har bokat ett besök i Kroatien för att se om vi kan göra IVF där. Åker på torsdag. Hoppas på att de har ett svar på vår längtan efter ett litet knytt.
    Tyvärr fick jag ingen glad gubbe denna månad men ser fram emot nästa omgång som börjar i nästa vecka troligen. Glad 
  • Demajbebis

Wonders: i Kroatien? Jag kommer därifrån:) uppdatera sen hur det gått där så kanske jag gör likadant om det inte blir bebis snart;)

• grodis
    Pau skrev 2013-02-25 08:31:07 följande:

Säg inte det, det trodde jag oxå
    Jag misstänker att det är PMS jag har.
    Vad hade du för symptom? :)
  • Forumvärd

Hejsan!

Jag har startat tre omröstningstrådar
    Ni får jättegärna gå in och kika och svara där

Svar på tråden 30 utvalda 2013!