• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Stassa

Min mens kom i fredags morseGråter , som jag trodde. Idag ska jag köpa batterier till monitorn och i morgon ska jag förmodligen börja kissa på den. Ska sätta mig och läsa igenom häftet ikväll.

• MajsanGG
    Stassa skrev 2013-02-25 13:29:41 följande:

Min mens kom i fredags morseGråter , som jag trodde. Idag ska jag köpa batterier till monitorn och i morgon ska jag förmodligen börja kissa på den. Ska sätta mig och läsa igenom häftet ikväll.

Gråter

Kram på dig!! 
  • Pixlar

Hej tjejer!

Hoppas ni alla mår bra denna måndagmorgon :)  Här hos mig har vi strålande sol och smältvatten, våren är helt klart på ingång! Känns helt underbart efter en lång och kall vinter.. Solig

Jag var bortrest i helgen, och lyckades självklart glömma monitorn hemma, så jag kunde inte kissa i söndags morse.. Jag trodde verkligen att jag skulle få ägglossning den här helgen, och det kanske jag hade men att jag missade att registrera den då. Imorse, på dag 19, var den på hög fert i alla fall. Det blev inget mys i helgen heller, eftersom att jag var bortrest, men OM jag hade ÄL så hoppas jag verkligen att myset i förra veckan tog sig.. Den som lever får väl se. ;)

Kram på er! 

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • Akinna 77

Ehm..har jag missat den här tråden? Eller har jag skrivit i den? Kommer inte ihåg.. Skäms Men om jag inte har skrivit förut så kommer en presentation här: 

Jag är 35 år gammal och har en snart tvåårig son. Vi försökte bli gravida i 2,5 år innan vi lyckades, den graviditeten slutade tyvärr i missfall men ett halvår efter det blev vi gravid igen och den gången resulterade graviditeten i vår fina son. Nu försöker vi få ett syskonNalle 

Jag hade max fertilitet i fredags och lördags men vi lyckades bara få till det på fredagen eftersom jag blev sjuk, så jäkla typiskt. Nu börjar den långa väntan på BIM..känns som en evighet!  

Och grattis Pau och alla andra som redan plussat! {#emotions_dlg.flower} 

• Akinna 77

Ehm..har jag missat den här tråden? Eller har jag skrivit i den? Kommer inte ihåg.. Skäms Men om jag inte har skrivit förut så kommer en presentation här: 

Jag är 35 år gammal och har en snart tvåårig son. Vi försökte bli gravida i 2,5 år innan vi lyckades, den graviditeten slutade tyvärr i missfall men ett halvår efter det blev vi gravid igen och den gången resulterade graviditeten i vår fina son. Nu försöker vi få ett syskonNalle 

Jag hade max fertilitet i fredags och lördags men vi lyckades bara få till det på fredagen eftersom jag blev sjuk, så jäkla typiskt. Nu börjar den långa väntan på BIM..känns som en evighet!  

• Akinna 77

• Frajda 80

Hej alla,

hur går det för er?
    Har någon svarat er på hur ni gör för att "skicka vidare"?

GRATTIS igen!

• 123456
    Frajda 80 skrev 2013-02-25 17:11:59 följande:
    Hej alla,

hur går det för er?
    Har någon svarat er på hur ni gör för att "skicka vidare"?

GRATTIS igen!
    Tyvärr har jag ännu inte fått svar!
  • 123456
    grodis skrev 2013-02-24 12:08:25 följande:
    Hej tjejer!

Ni som är gravida, hur tidigt fick ni era första gravidsymptom?
    Kände tidigt av symtomen som är som innan mensen ska komma. Typ molvärk, lite spända bröst. Sen v 5 har illamåendet tilltagit och jag har fått mer ont i brösten. Är nu i v 6 tror jag....
Svar på tråden 30 utvalda 2013!