• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Demajbebis

Får bara mer o mer ont i tuttarna! Hoppas så att det blivit något!! Kunde ej hålla mig så jG testade igår på bim-7 o d va negativt, men vet ju själv om att d e för tidigt o testa så hoppet finns ju kvar än!!;)

• wonders

Hejsan tjejer. Har fått låna en annan form av monitor och har provkört en cykel med den nu men ännu ej någon lycka. Nu ska jag bara vänta tills imorgon och sen ta sista provet innan vi ska få behandling utformad av doktor i Kroatien..
    Längtar så efter en liten just nu. Måste vara hoppet som har tänts iom att våren har kommit. Skrattande 
    Glad påsk till er här inne. Mys på ni som har den tiden. Solig 

• Jeeeenny
    Demajbebis skrev 2013-03-27 13:48:29 följande:
    Får bara mer o mer ont i tuttarna! Hoppas så att det blivit något!! Kunde ej hålla mig så jG testade igår på bim-7 o d va negativt, men vet ju själv om att d e för tidigt o testa så hoppet finns ju kvar än!!;)
    Håller en tumme för att du får ett plus inom de närmaste dagarna
  • Demajbebis

Håller oxå en tumme!! Illa mår jag oxå o har gjort från o till i 2 dagar nu. Känner att jag vill spy men sen barnsben har jag haft fobi för att spy, är nåt bland d värsta ja vet! Så jag håller mig, vet att d skulle kännas bättre om jag spyr men vågar inte! Vet inte ens om d e nåt annat eller kan symptom komma redan en vecka innan bim??

• Jeeeenny
    Demajbebis skrev 2013-03-27 19:27:02 följande:
    Håller oxå en tumme!! Illa mår jag oxå o har gjort från o till i 2 dagar nu. Känner att jag vill spy men sen barnsben har jag haft fobi för att spy, är nåt bland d värsta ja vet! Så jag håller mig, vet att d skulle kännas bättre om jag spyr men vågar inte! Vet inte ens om d e nåt annat eller kan symptom komma redan en vecka innan bim??
    Helt omöjligt borde det väl inte vara med symtom?

Själv har jag ganska nyss avslutat första mensen efter ma i december. Är relativt säker på att det inte kommer ta sig den här månaden heller, men hoppas såklart
  • Med kärlek

Kan ni tänka er!!! I morgon är första mötet med fertilitetskliniken har även beräknad bim i morgon, vet ej varför men för ca 1 h tog jag ett test! Jag är gravid!!! OMG! Jag är helt chokad!!! Trodde verkligen inte... Har inga större symptom... Lite svullnare bröst och lite trött... Haft molvärk hela dagen första gången, men trodde ju det var mensa som var på ingång!!! Tänk att få ringa och boka av mötet med doktorn... Tjejer jag önskar er alla lycka till och kommer självklart skicka vidare grejorna :)

• Jeeeenny
    Med kärlek skrev 2013-03-27 20:12:40 följande:
    Kan ni tänka er!!! I morgon är första mötet med fertilitetskliniken har även beräknad bim i morgon, vet ej varför men för ca 1 h tog jag ett test! Jag är gravid!!! OMG! Jag är helt chokad!!! Trodde verkligen inte... Har inga större symptom... Lite svullnare bröst och lite trött... Haft molvärk hela dagen första gången, men trodde ju det var mensa som var på ingång!!! Tänk att få ringa och boka av mötet med doktorn... Tjejer jag önskar er alla lycka till och kommer självklart skicka vidare grejorna :)
    Nämen åh, GRATTIS!!!!! Solig Vad härligt att få ringa det där samtalet o avboka
  • kossann

Vad härligt!!! Grattis!
    BIM 9 april
  • Pixlar

Grattis med kärlek!!

Själv fick jag äntligen max på monitorn idag på dag 19! Känner mig så lättad eftersom jag aldrig kom upp i max förra cykeln och var rädd att det skulle bli så den här med.. :) jäkligt synd bara att fästmannen reste bort imorse och inte kommer hem igen förrän på måndag!! Får väl hoppas att myset vi hade i söndags tar sig antar jag..

• strumpan123
    Stort grattis :)
Svar på tråden 30 utvalda 2013!