• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • lindaj85

Hej jag har precis börjat min första omgång med monitorn. Det ska bli spännande. :)

• hellen75

Vad kul det är att följa er, och grattis till er som blivit gravida redan.... själv kämpar man på till det STORAPlus, ska dyka upp.
    Annars får man hoppas att man blir en av dom utvalda 2014 Flört.... om det inte sker något mirakel i årSolig.
    Det vore ju underbart, så klartDrömmer.

Ja ja grattis till er blivande mammor 2013 och 2014Skål 

• VEA
    Med kärlek skrev 2013-03-27 20:12:40 följande:
    Kan ni tänka er!!! I morgon är första mötet med fertilitetskliniken har även beräknad bim i morgon, vet ej varför men för ca 1 h tog jag ett test! Jag är gravid!!! OMG! Jag är helt chokad!!! Trodde verkligen inte... Har inga större symptom... Lite svullnare bröst och lite trött... Haft molvärk hela dagen första gången, men trodde ju det var mensa som var på ingång!!! Tänk att få ringa och boka av mötet med doktorn... Tjejer jag önskar er alla lycka till och kommer självklart skicka vidare grejorna :)
    Grattis till Er, så underbart! Vilket underbart samtal du fick göra idag, så himla kul och grattis än en gång! 
  • VEA
    kossann skrev 2013-03-27 20:53:29 följande:

Vad härligt!!! Grattis!
    Hur går det? Hört något ännu? Fått paketet ännu? 
  • VEA
    Pixlar skrev 2013-03-27 23:38:57 följande:
    Grattis med kärlek!!

Själv fick jag äntligen max på monitorn idag på dag 19! Känner mig så lättad eftersom jag aldrig kom upp i max förra cykeln och var rädd att det skulle bli så den här med.. :) jäkligt synd bara att fästmannen reste bort imorse och inte kommer hem igen förrän på måndag!! Får väl hoppas att myset vi hade i söndags tar sig antar jag..
    Synd att han åkte iväg just idag då, men får hoppas det tagit sig ändå :). 
  • VEA
    lindaj85 skrev 2013-03-28 08:13:26 följande:
    Hej jag har precis börjat min första omgång med monitorn. Det ska bli spännande. :)
    Heja er, kul och spännande :)
    hellen75 skrev 2013-03-28 11:21:55 följande:
    Vad kul det är att följa er, och grattis till er som blivit gravida redan.... själv kämpar man på till det STORAPlus, ska dyka upp.
    Annars får man hoppas att man blir en av dom utvalda 2014 Flört.... om det inte sker något mirakel i årSolig.
    Det vore ju underbart, så klartDrömmer.

Ja ja grattis till er blivande mammor 2013 och 2014Skål 
    Tack och håller tummarna för er!

• kossann
    VEA skrev 2013-03-28 11:48:36 följande:
    Hur går det? Hört något ännu? Fått paketet ännu? 
    Nej, jag har inte hört något mer än att Tomas sa att han skulle skicka paketet förra veckan. Det borde ju ha kommit fram nu tycker man.
    Jag har ÄL just nu så man kan ju hoppas på att jag inte behöver använda det!  Men det hade ju varit bra att ha det på plats till beräknat BIM 9 apri.

Hur går det för dej, med illamående osv? 
    BIM 9 april
  • Med kärlek

Hur funkar det när man plussat? Skickar man de saker man har kvar till någon annan eller skickas det ett helt nytt paket till den man väljer?

• strumpan123
    Med kärlek skrev 2013-03-28 12:12:07 följande:
    Hur funkar det när man plussat? Skickar man de saker man har kvar till någon annan eller skickas det ett helt nytt paket till den man väljer?

Med kärlek skrev 2013-03-28 12:12:07 följande:

I medlemstråden "vi vill ha barn" finns det en "vanliga frågor" tråd..tror den heter så och där förklarar forumvärd lite hur det går till
Svar på tråden 30 utvalda 2013!