• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Pau
    Med kärlek skrev 2013-03-27 20:12:40 följande:
    Kan ni tänka er!!! I morgon är första mötet med fertilitetskliniken har även beräknad bim i morgon, vet ej varför men för ca 1 h tog jag ett test! Jag är gravid!!! OMG! Jag är helt chokad!!! Trodde verkligen inte... Har inga större symptom... Lite svullnare bröst och lite trött... Haft molvärk hela dagen första gången, men trodde ju det var mensa som var på ingång!!! Tänk att få ringa och boka av mötet med doktorn... Tjejer jag önskar er alla lycka till och kommer självklart skicka vidare grejorna :)

Grattis, grattis! Vilken härlig present i påskägget
  • LillGumzan
    Med kärlek skrev 2013-03-27 20:12:40 följande:
    Kan ni tänka er!!! I morgon är första mötet med fertilitetskliniken har även beräknad bim i morgon, vet ej varför men för ca 1 h tog jag ett test! Jag är gravid!!! OMG! Jag är helt chokad!!! Trodde verkligen inte... Har inga större symptom... Lite svullnare bröst och lite trött... Haft molvärk hela dagen första gången, men trodde ju det var mensa som var på ingång!!! Tänk att få ringa och boka av mötet med doktorn... Tjejer jag önskar er alla lycka till och kommer självklart skicka vidare grejorna :)
    Åh så roligt att läsa :) GRATTIS :)
  • Med kärlek

Tack alla :) känns så overkligt! Mår hur bra som helst inga symptom att tala om alls.. Glad påsk alla!!

• egrandin

Med kärlek, stort grattis till pluset!

Missade testtiden med en kvart imorse så använde vanliga ägglossningsstickor och fick en glad gubbe. Så nu är det bebisverkstad här hemma! Glad påsk på er alla :)

• LillGumzan
    Med kärlek skrev 2013-03-28 12:12:07 följande:
    Hur funkar det när man plussat? Skickar man de saker man har kvar till någon annan eller skickas det ett helt nytt paket till den man väljer?
    Grattis igen :) 

Jag tar gärna över dina "saker" om du inte har någon annan att skicka till ;) 

Glad påsk! :) 
  • Chili123

. Mensen brukar komma precis på dagen, någon enstaka gång har den kommit en dag tidigare. Nu var BIM i fredags och har ännu inte sett till den, vågar knappt testa av rädsla av att bli besviken haha

• towerosell

Oj, grattis till alla som blir gravida på löpande band! Fy fan vad kul för er. Vi kämpar fortfarande med att få plus här hemma. Har mått dåligt en längre tid och trodde att det kanske kunde vara en liten bebis i magen! Men nej tyvärr! Idag är jag dock på max så nu ska vi mysa.

• Forumvärd
    Med kärlek skrev 2013-03-28 12:12:07 följande:
    Hur funkar det när man plussat? Skickar man de saker man har kvar till någon annan eller skickas det ett helt nytt paket till den man väljer?
    Hejsan!

Det skickas ett helt nytt paket
  • kossann

Jag kontaktade Tomas idag igen om mitt paket.
    Det hade inte gått iväg ännu, men skulle skickas denna veckan sa han. Skrattande

BIM 9 april
Svar på tråden 30 utvalda 2013!