• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Demajbebis

Har inte kommit mycket mer än någon droppe idag bara brunt bara. Men har ju haft sån hemsk mensvärk så gissar på att det är mens på g. Kan ju inte ställa in monitorn heller för mensen har ju inte kommit riktigt. Vet inte vad jag ska tro, men fortsätter hoppas lite till! Tack alla ni e underbara!

• Millini
    Demajbebis skrev 2013-04-04 06:31:57 följande:
    Nu ställer vi in monitorn igen, nu e mensen här på riktigt:/

Fy fan! Lider med dig.

Jag har legat med mensvärk halva natten så snart kommer väl menshelvetet här också... Igen. Igen igen igen...
  • Akinna 77

Demajbebis: Fy fanken vad tråkigt! *kram*

Jag hade ingen ägglossning den här månaden..och nu verkar mensen lysa med sin frånvaro också *suck*
    Det är nog dags att ringa det där samtalet till MVC som jag hela tiden skjuter upp :/  

• Akinna 77

Nu kom den äntligen! Inte ofta jag sagt det sedan vi började försöka bli gravida igen men den här månaden var det banne mig en lättnad :) Nu hoppas jag bara på ägglossning den här cykeln..

• Demajbebis

Usch, dessa två dagar har varit blääää. Mensvärk från helvetet o får byta trosskydd typ 15 ggr per dag. Vill bara flytta in i duschen. Inte min vecka alls. sen tappade jag även min iphone i golvet i morse så hela skärmen är heeelt sprucken. gud, va har jag gjort dig? haha. Va skönt det skulle va o bli gravid snart! Nu väntar jag på brev från min gyn har ju lämnat två blodprover runt ägglossning för hon vill se om jag har ägglossning. O d har jag ju. Så antar att nästa steg är röntgen av äggledare!

• Millini

Ej gravid. Och i samma stund som testet visade det kom mensen igång. Dagen förstörd, helgen förstörd. Vet inte hur jag ska orka med gäster hela helgen...

Ingen 2012-bebis, och nu ingen 2013-bebis heller för oss.

Jag vet inte hur länge jag orkar göra det här om och om igen.

Får svar på vår utredning nästa onsdag.

• gabbi81

Då var det dags att ställa om monitorn igen. Ger mig in på 3:e försöket med monitorn.. Min mens kom inatt. Där försvann vår chans för bebislycka 2013. Får hoppas att 2014 blir ett bra år!

• kossann

Tog ett gravtest idag, fast BIM inte är förrän på tisdag. Det var negativt. Nu hoppas jag verkligen att mitt paket kommer så att jag kan starta igång monitorn när mensen kommer i veckan.

BIM 9 april
Svar på tråden 30 utvalda 2013!