• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-04-02 21:20:00 följande:
    Jag! Bim imorgon ungefär för imorn är det exakt 14 dagar sen jag fick Max och vi myste de två dagarna tre gånger om dan! Så nu håller jag bara tummarna att mensen håller sig borta! Men är tveksam testade i förgår och det var negativt men kan ju varit för tidigt för test. Har lite ont i tjejmagen nu men hoppas på att det är annat än mens!!!:)

Hej Demajbebis! När du får Max på din monitor så får du inte din äl förrän först någon/några dagar senare...
    Så du kanske testade lite för tidigt. Brukar vara 14 dgr efter äl, det kan iof variera. Men 14 dgr säger dom är standard på lutealfasen. Men om du hade max för 14 dgr sedan imorgon så kanske du hade äl för 13 eller 12 dgr sedan imorgon. En hormonhöjning kommer alltid innan äl. Hoppas du har ett litet frö där inne och att du bara råkade testa för tidigt. Lycka till! Solig
  • grodis

Hej tjejer!

Nu var det länge sen jag skrev något här.
    Jag har inte mått så bra och inte haft ork att uppdatera.
    Min mens är två dagar sen och jag har gjort graviditetstest igår och idag men båda testen visar att jag inte är gravid.
    Har som molande värk i nedre delen i magen men inte i äggstockarna och är extremt trött också.
    Nu tänker jag vänta med att göra nytt test tills nästa vecka om det visar sig att mensen inte har kommit.
    Jag återkommer om hur det går.

Kram till er Hjärta

• Evelina83a

Får man mail om man blir en person som "skickas vidare till" ?

Väntar med spänning och kollar mailen 10000ggr per dag

*längtar och hoppas och försöker trots svår IBS och endometrios*

• Demajbebis

Idag har jag så fruktansvärt ont i magen. Är rädd för att mensen är på g.men ger inte upp hoppet än har hört att man kan få som mensvärk när man e gravid!! Så jag får fortsätta hoppas tills den dyker upp!

• grodis
    Evelina83a skrev 2013-04-03 12:08:51 följande:
    Får man mail om man blir en person som "skickas vidare till" ?

Väntar med spänning och kollar mailen 10000ggr per dag

*längtar och hoppas och försöker trots svår IBS och endometrios*
    Jag tror att man får mail här på fl.
    Men jag har en fråga till dig :)
    Jag har precis fått vetat att jag troligtvis har IBS.
    Har haft problem med magen i massor med år men aldrig fått nån riktig hjälp med det förs nu.
    Men det jag funderar över är när man har IBS, kan det det försvåra chanserna att bli gravid?

• grodis
    Demajbebis skrev 2013-04-03 12:18:04 följande:
    Idag har jag så fruktansvärt ont i magen. Är rädd för att mensen är på g.men ger inte upp hoppet än har hört att man kan få som mensvärk när man e gravid!! Så jag får fortsätta hoppas tills den dyker upp!
    Håller tummen på att det inte är mensen som är på väg!
  • Demajbebis

O nu kom det brunt i trosan. Blir så less på detta. Måste ju vara mensen. Jävla skit vill bara gräva ner mig o dö!

• Frajda 80

Hej alla,

nu har jag äntligen fått min monitor och kommer slå på den imorgon på BIM+3 så jag hinner inom intervallet. Hade tänkt göra det idag men kom på det så sent så tiderna blir tokiga.

Min man tycker det är lite spännande så det är kul.

• grodis
    Demajbebis skrev 2013-04-03 13:00:14 följande:
    O nu kom det brunt i trosan. Blir så less på detta. Måste ju vara mensen. Jävla skit vill bara gräva ner mig o dö!
    Kramar!!
  • LillGumzan
    Demajbebis skrev 2013-04-03 13:00:14 följande:
    KRAM
Svar på tråden 30 utvalda 2013!