• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • gabbi81
    Demajbebis skrev 2013-04-03 13:00:14 följande:
    O nu kom det brunt i trosan. Blir så less på detta. Måste ju vara mensen. Jävla skit vill bara gräva ner mig o dö!

Stackare då .. Gråter
  • Evelina83a
    grodis skrev 2013-04-03 12:26:20 följande:
    Jag tror att man får mail här på fl.
    Men jag har en fråga till dig :)
    Jag har precis fått vetat att jag troligtvis har IBS.
    Har haft problem med magen i massor med år men aldrig fått nån riktig hjälp med det förs nu.
    Men det jag funderar över är när man har IBS, kan det det försvåra chanserna att bli gravid?

Tack för ditt svar.
    Jag har en otrolig svår IBS samt en endometrios (som ofta hänger ihop) så för mig har jag fått berättat för mig att det kan försämra chanserna betydligt.
    Har även fått medicin som också kan ha förvärrat situationen för mig men nu har jag äntligen slutat med all sån medicin och p-piller.. får ta medicin vid behov när skoven kommer.

IBS är en väldigt vanlig sjukdom idag, och jag får hoppas att du har fått en lätt varaiant, kosten och värme är viktigt. kram på dig
  • Pixlar
    O nu kom det brunt i trosan. Blir så less på detta. Måste ju vara mensen. Jävla skit vill bara gräva ner mig o dö!
    Styrkekramar till dig!
    Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • grodis
    Evelina83a skrev 2013-04-03 15:32:21 följande:

Tack för ditt svar.
    Jag har en otrolig svår IBS samt en endometrios (som ofta hänger ihop) så för mig har jag fått berättat för mig att det kan försämra chanserna betydligt.
    Har även fått medicin som också kan ha förvärrat situationen för mig men nu har jag äntligen slutat med all sån medicin och p-piller.. får ta medicin vid behov när skoven kommer.

IBS är en väldigt vanlig sjukdom idag, och jag får hoppas att du har fått en lätt varaiant, kosten och värme är viktigt. kram på dig
    Ah jag förstår.
    Jag vet inte vilken grad jag har på min IBS.
    Ska försöka läsa på lite mer om det där.
    Tack för ditt svar.
    Kram!
  • hellen75
    Du ska se att det inte är din mens utan att ägget har fastnatKyss.
    Och om det skulle vara din mens så är det bara på´t igenSolig

Jag håller tummen för dig{#emotions_dlg.flower} 
  • egrandin

Demajbebis, jag beklagar :( men kan det inte vara att ägget just fäst då? Hoppas på det!!

Jag väntar på BIM men det är lite mindre än två veckor kvar :( 13-14 april ska det vara. Hatar denna väntan :(

• kossann
    Frajda 80 skrev 2013-04-03 13:05:58 följande:
    Hej alla, nu har jag äntligen fått min monitor och kommer slå på den imorgon på BIM+3 så jag hinner inom intervallet. Hade tänkt göra det idag men kom på det så sent så tiderna blir tokiga. Min man tycker det är lite spännande så det är kul.

Tomas skulle se till att mitt paket kom iväg denna veckan. Jag hoppas det så jag har det till BIM som är på tisdag!
    BIM 9 april
  • VEA
    Kram till dig och hoppas såklart att så inte är fallet.... Håller tummarna. 

Till er andra som väntar på BIM så håller jag tummarna och hoppas en massa för er :).  
  • Frajda 80
    kossann skrev 2013-04-03 18:41:26 följande:

Tomas skulle se till att mitt paket kom iväg denna veckan. Jag hoppas det så jag har det till BIM som är på tisdag!
    För mig blev det tokigt med aviseringen från posten. Den hade inte kommit fram så Tomas skickade numret på paketet till mig och det hade varit i affären några dagar.
  • Jeeeenny
    Vad trist! :-/ Men hoppas att så inte är fallet!
Svar på tråden 30 utvalda 2013!