• Pixlar

30 utvalda 2013!

Hej!

Jag har blivit en av de utvalda! Paketet kom idag, fullt av teststickor, graviditetstest och såklart en monitor. Även några ägglossningstest som jag kan ge bort till en kompis stod det Glad

Hihi, det riktigt pirrar i magen.. Vilken spännande resa detta ska bli Skrattande

Vilka är vi 30? Kanske alla kan posta en liten snabb presentation?

/Pixlar 

Dotter född juli 2011
  • Svar på tråden 30 utvalda 2013!
  • Millini
    gabbi81 skrev 2013-04-06 09:41:23 följande:
    Då var det dags att ställa om monitorn igen. Ger mig in på 3:e försöket med monitorn.. Min mens kom inatt. Där försvann vår chans för bebislycka 2013. Får hoppas att 2014 blir ett bra år!

Jag tycker jäkligt synd om oss. Ägnar mig åt lite självömkande så blir det nya tag sen...

14 är faktiskt mitt lyckonummer. 2014 får vi bebisar!
  • Pixlar

Jag tog också ett gravtest idag, har Bim på måndag tror jag. Men det var negativt. Mitt illamående och den svullna magen jag har gått omkring med senaste veckan beror väl på något annat då. Typiskt.

Hoppas också på att vi alla får bebisar under 2014! Kram på er! 

Dotter född juli 2011 <3 MF i oktober 2012
  • egrandin

Legat i sängen sen igår. Fick ett kraftigt illamående på kvällen som slutade i magsjuka. Hoppades att det var graviditetsillamående men då pojkvännen ett par dagar tidigare legat med magsjuka fick jag tänka om :( nu ligger jag med magsmärtor, illamående och mensvärk(!!). :( ingen rolig helg.

• Spirello

BIM+5 idag, ingen mens och negativt test.. Känns rätt hopplöst detta. Vill bara ha mens nu så vi får försöka igen. Är nu inne på 11 månaden av försök.

• Med kärlek

Ok, vilka har ännu inte vip paket? Jag ska skicka vidare , men har lite dålig koll...

• Jeeeenny
    Med kärlek skrev 2013-04-08 12:11:21 följande:
    Ok, vilka har ännu inte vip paket? Jag ska skicka vidare , men har lite dålig koll...
    Jag har inget
  • kossann

Idag kom det efterlängtade paketet! Tack än en gång VEA! 
    BIM imorgon, så det kom precis lagom! 

Det fanns inget följebrev eller så med, var det något speciellt man skulle göra för att hamna som VIP-medlem 2013, eller sköter FL det?

BIM 9 april
  • gabbi81
    Millini skrev 2013-04-06 19:03:30 följande:

Jag tycker jäkligt synd om oss. Ägnar mig åt lite självömkande så blir det nya tag sen...

14 är faktiskt mitt lyckonummer. 2014 får vi bebisar!

Ja jag håller med. Tyvärr så har man blivit så besviken så många gånger så man börjar bli van.
    Åh du tänker så. Bra ide. Då får jag tyvärr vänta ända till 2017 då mitt lyckonr är 17.. Tungan uteObestämd
Svar på tråden 30 utvalda 2013!