• Anonym (Avtänd)

Hon vill inte raka sig längre...

Detta kommer vara känsligt så jag väljer att vara anonym nu..
    Min sambo sedan 7 år har helt plötsligt bestämt sig för att sluta raka musen. När vi träffades var hon helrakade och har så förblivit ända tills nu. Hon vet att jag föredrar henne slät och fin och ändå väljer hon att låta det växa ut..
    Nu till problemet. Jag tycker faktiskt det är avtändande och är inte så sugen på sex längre. Det är illa nog att hon gått upp nästan 10 kilo i vikt sedan vi träffades, men hade det bara varit det så hade jag kunnat acceptera det, men inte ihop med hennes nya håriga stil. Kort sagt, jag ger henne inte oralsex längre och min övriga sexlust har minskat drastiskt.Behöver jag säga att vårt förhållande har tagit en snabb riktning neråt? Allt detta bara för hennes dumma ide om att vara hårig.
    Hur skall jag få henne på bättre tankar igen? 

• Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...
  • Haskel
    Anonym skrev 2013-02-12 19:01:05 följande:

Är det det som kallas för porrskadad kanske? Att man bara kan tända på en helt slätrakad fitta?
    Ligger nog någonting i det du säger. Snart är väl problemet att man enbart kan tända på silikonbröst, och blir äcklad av naturligaRynkar på näsan.
  • EmSaH

Haskel, jag tycker inte det är oattraktivt med hår. Däremot tycker jag det känns fräschast med ansat. Men det är ju som jag känner på mig alltså. Hur andra gör bryr jag mig inte ett dugg om.

Min sambo kör helrakat i perioder för min skull, men jag älskar honom som han är. Med hår och allt

• Anonym
    Haskel skrev 2013-02-12 19:13:57 följande:
    Ligger nog någonting i det du säger. Snart är väl problemet att man enbart kan tända på silikonbröst, och blir äcklad av naturligaRynkar på näsan.

Problemet är en god bit på väg redan Rynkar på näsan
  • EmSaH

Men nu var det ju inte mig och min sambo tråden skulle handla om

Ts, har du pratat med din sambo om hur starkt du faktiskt känner? Vet du varför hon valt att inte raka sig mer?

• Haskel
    EmSaH skrev 2013-02-12 19:23:35 följande:
    Haskel, jag tycker inte det är oattraktivt med hår. Däremot tycker jag det känns fräschast med ansat. Men det är ju som jag känner på mig alltså. Hur andra gör bryr jag mig inte ett dugg om.

Min sambo kör helrakat i perioder för min skull, men jag älskar honom som han är. Med hår och allt
    För mig brukar det komma och gå. Har min sambo varit rakad länge, tycker jag det är trevligt/sexigt med orakad/välvärdat. Har hon vart orakad lägen är det ofta sexigt om hon rakar sig.

Jag fördömer inte TS för att han gillar rakat. Jag tycker även att man som tjej eller kille kan ställa upp för sin partner och raka sig om det är viktigt. Om det inte innebär problem naturligtvis.

Det jag framförallt reagerar på är att TS säger att han tycker det är avtändande. Jag förstår inte hur ennaturlig och frisk fitta kan var avtändande.   
  • Anonym
    Haskel skrev 2013-02-12 19:13:57 följande:
    Ligger nog någonting i det du säger. Snart är väl problemet att man enbart kan tända på silikonbröst, och blir äcklad av naturliga.

Är vi inte redan där? Silikonbröst är normen och har man "vanliga" med lite häng och skrynklor känner man sig per automatik lite fulare.
  • paret

Så du vägrar ge henne njutning för hon ändrar sig angående rakning?
    Låter inte helt genomsympatiskt ju av dig.

• Minxx

Klart man kan föredra det ena eller det andra men lite konstigt att hela din sexlust står och faller på att hon är rakad. Hur stark sexlust har man då? Min pojkvän tycker om när jag är rakad och ibland är jag det, ibland inte av olika anledningar. Jag tror aldrig att han sagt nej till sex pga av det.

• Anonym

Kanske är hennes sätt att signalera att hon inte vill få oralsex?

Svar på tråden Hon vill inte raka sig längre...