• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Tant Groda

Vi har fått hem vår Buffalo nu. Känns toppen. Nu ska vi bara lära känna den.
    Regnskyddet gick lätt på när vi väl satta på det på rätt håll.

• Margaux
    allie3 skrev 2013-06-13 18:09:03 följande:
    Nån som hunnit använda sin? Är den bra

Vi har använt vår i en månad ca. Den är bra! Lättkörd och bekväm och fin att se på. Suffletten är kanon! Lätt att fälla upp och ner! Liggdelen är tung dessvärre så jobbigt att bära bebisen i den.... Sen tycker jag fortfarande att regnskyddet är allt för tajt och svårt att få på.
  • Tant Groda

Margalux: Ja tajt var det! Borde kunnas göras lite större, så det inte är så tajt. Men jag lyckades ändå få på mitt upp och ner och på det rätta sätter var det mycket enklare

• LitenBlomma

Herregud vad jag fick slita för att få på regnskyddet, trodde skinnet skulle åka av fingrarna!

Köper nog ett vanligt regnskydd, detta är dessutom stort och klumpigt att ha med sig under vagnen.

• Tant Groda

Funderar också på att köpa ett annat regnskydd. Just för att det är så klumpigt och jag inte vet var jag ska läggs det. Men får ändå på mitt hyfsat lätt. Undra om myggnätet är lika svårt?

• LitenBlomma

Myggnätet på breezy suncanopy är oxå sytt nån cm för litet så man tror att man sliter sönder det. Tycker att det är lite tråkigt när det ska vara så meckigt!

• Tant Groda

Hmm har inte hämtat vårt nät än men ska bli intressant att sehur det är.
    Annars är jag nöjd med vagnen. Ska bli kul att testa den på riktigt sen

• LitenBlomma

Ni som får på regnskyddet isi pisi kan väl lägga in en bild. Antagligen gör jag totalt fel, ut å in, upp å ner eller bak å fram

• Tant Groda

Kan inte lägga ut bilder men på regnskyddet finns en svart del. Den delen ska vara vid fötterna. På andra sidan finns ett litet hål och det hålet är för den vit klämman där vak som man reglera läget på sittdelen. Börja med att trä därifrån och dra bak mot där fötterna är. Lite hårdhänt får man vara.

Jag fick tips om att tullsas regnskydd passade

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !