• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • Tant Groda

Skulle berätta hur det kändes med vagnen nu när jag fått använda den lite. Har inga vagnar sen tidigare att jämför med. Men jag trivs super känner att den är enkel och lättkörd. Har bara kört på asfalt. Den 9åriga kusinen är helsåld på vagnen (barnvagnsnörd redan) och tyckte att den var superlätt att köra (hon har mer koll på vagnar än jag). Gillar suffletten älskar att man kan dra ner de ett snäpp extra. Men ångrar att jag inte köpte till "sommarsufletten"
    Viktigast av allt är att Isa trivs och det hör hon verkligen.

• Lime

hej
    Jag har haft min buffalo i två veckor men upplever att liggdelen är högre i huvudändan jämfört med fotändan. när jag mätte från golvet till botten på liggkorgen får jag 52cm i huvudändan och 45cm i fotändan. detta resulterar i att min lilla tjej glider ner mot fotändan när hon ligger i vagnen. har någon annan upplevt samma problem?

• SweetJune

Hej!

Jag undrar om ni har varit nöjda med Bugaboo Buffalo och om det är bra val av vagn? hur lång var leveranstiden och totala priset om man beställer från Holland? 

• Tant Groda

Lime:jag harinte upplevt det men tydligen kan liggdelen luta beroende pågår hjulen står. Fast det låtermycket i ditt fall

• Tant Groda

Sweetjune: Jag är jättenöjd med Buffalon! Så rekommenderar helt klart Buffalon

• Margaux
    Lime skrev 2013-08-02 21:39:09 följande:
    hej
    Jag har haft min buffalo i två veckor men upplever att liggdelen är högre i huvudändan jämfört med fotändan. när jag mätte från golvet till botten på liggkorgen får jag 52cm i huvudändan och 45cm i fotändan. detta resulterar i att min lilla tjej glider ner mot fotändan när hon ligger i vagnen. har någon annan upplevt samma problem?

Min kan fastna så ibland när jag knäpper fast den, men det går att bra upp bakänden så kommer det ett nytt "klick". så är den rak. Den ska vara helt horisontal......... 
  • SweetJune
    Tant Groda skrev 2013-08-14 19:53:57 följande:
    Sweetjune: Jag är jättenöjd med Buffalon! Så rekommenderar helt klart Buffalon
    Kul att höra! hur mycket fick du betala och ingår både ligg och sittdel i priset? vad bör man köpa till? Är gravid nu så det blir planer på att inhandla vagn till hösten :)
Svar på tråden Bugaboo Buffalo !