• Coffy

Bugaboo Buffalo !

Den nya Bugaboovagnen Buffalo är nu här!
    Den kommer att kunna köpas från 15 mars och ska vara som en perfekt blandning av Cameleon och Doneky.
    Här kan vi som är lite förtjusta (läs MKT förtjusta) lägga in info och prata om denna nya vagn. Just nu verkar informationen ganska knapphändig men  väntar spänt på recensioner och info om mått mm..
    Välkomna! 

• Svar på tråden Bugaboo Buffalo !
  • moto
    Tant Groda skrev 2013-07-13 05:55:24 följande:
    Ikväll invigs vår Buffalo. Idag får antagligen åka hem från bb med vår lilla tjej.
    grattis! Baby Du får recensera sedan!
  • Lycka 1
    LitenBlomma skrev 2013-07-13 20:20:40 följande:
    Jag köpte från Kidzshop. 11500kr inkl frakt och ett Babyskydd.
    Jag trodde inte man kunde köpa på nätet förrän 1 sep?
    Det stod så i någon webshop jag tittade på. 
  • Margaux

Vår buffel går kanon över allt! Vi är på Gotland nu och har provkört på stranden(sandläge på hjulen), i kohagar och även i stan. Idag åkte storebror i liggkorgen, han väger 14 kg och satt i korgen när lillasyster satt i sele.... Det gick det med! Rekommenderas! Lätt som en plätt in och ut ur bilen.

• Lycka 1

Åh jag vill beställa en nu
    Vet dock inte om jag vågar beställa från Holland med tanke på reklamationer.

Hur mycket har ni fått betala ni som beställt från Holland? I svenska pengar alltså?
    Och vilka tillbehör har ni köpt?    

• LitenBlomma

Lycka 1: Jodå, jag förbeställde i februari och fick hem den nu i juni.

Den är inte lika lätt eller lättstyrd som CAM men känns robustare. Som en Emmaljunga fast med Buggans smidiga egenskaper. Toppen att den kan fällas ihop hel även med liggdelen på.

• Lycka 1
    LitenBlomma skrev 2013-07-13 22:42:00 följande:
    Lycka 1: Jodå, jag förbeställde i februari och fick hem den nu i juni.

Den är inte lika lätt eller lättstyrd som CAM men känns robustare. Som en Emmaljunga fast med Buggans smidiga egenskaper. Toppen att den kan fällas ihop hel även med liggdelen på.

Ok, ska kolla där då

Vilka tillbehör köpte du och vilket pris blev det för allt? 
  • LitenBlomma

11500 inkl vagn, frakt och babyskydd. Köpte sen ett breezy suncanopy från en annan sida för 790kr.

• Bullen80

Hej!
    Ska snart beställa vagn och behöver er hjälp! Köpte ni till parasoll till era vagnar? Funderar på att köpa en breezy canopy o tänker att det då kanske blir överflödigt med parasoll. Hur har ni gjort?

• moto

Vilka babyskydd passar på buffeln? Jag vet att maxi cosi cabrio funkar men är det många fler som passar?

Svar på tråden Bugaboo Buffalo !